Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:12:23 GMT

جذب ۳۲ هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۳۷۱

جذب ۳۲ هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

ایسنا/لرستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان از جذب ۳۲ هیات علمی در این دانشگاه طی سالجاری خبر داد.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال اگر کرونا نبود خیلی کارها در حوزه  آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان به نتیجه می‌رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام توان مجموعه وزارت بهداشت در راستای مبارزه با بحران کرونا ویروس بود پیگیری‌ها در حوزه آموزش بشدت کاهش پیدا کرد و نتوانستیم به اهداف ترسیم شده آنگونه که انتظار می‌رفت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند با بیان اینکه پیگیر اخذ مجوز رشته‌هایی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و PHD برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستیم، تصریح کرد: این رشته‌ها شامل مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در مقطع تحصیلات تکمیلی،  کارشناسی ارشد ایمنی غذایی،فناوری سلامت، میکروبیولوژی، PHD آناتومی و PHD پرستاری هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: برای اخذ مجوز برخی از رشته‌های رزیدنتی زنان کارهایی انجام شده و در حال پیگیری این‌ مهم هستیم.

وی گفت: پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلات تکمیلی به نسبت دانشجویان دانشگاه کم است.

بیرانوند با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: همچنین سهمیه جذب ۳۲ نفر هیات علمی برای این دانشگاه لحاظ  شده که پس از تشکیل پرونده و گذران مراحل گزینش و مصاحبه این افراد جذب خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هم‌اکنون ۴۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، دکتری حرفه‌ای(داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی عمومی) در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي لرستان همه علیه کرونا آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرامرزی ظهر دوشنبه با اشاره به برگزاری دهه سرآمدی آموزش دانشگاه در اردیبهشت ماه اظهار کرد: اگرچه نسل دانشگاه‌ها تغییر کرده و به مهارت آفرینی روی آورده‌اند اما کارکرد و فلسفه دانشگاه بر مبنای آموزش است.

وی افزود: بزرگترین افتخار دانشگاه‌ها تربیت نیروی انسانی و فارغ‌التحصیلان کارآمد است و آموزش، نقش مهمی در این راستا دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با اشاره به چهار مقوله کلیدی دهه سرآمدی آموزش، تصریح کرد: دانشجو، منابع آموزشی، استاد و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه و زیرساخت و امکانات خوب از جمله این موارد است که این دهه از از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار این دهه در دانشگاه مبنی بر «آموزش الهام بخش، نیاز محور و اشتغال آفرین» گفت: اهمیت و جایگاه معلم در توسعه کیفی آموزش بسیار مورد توجه است که در دهه سرآمدی آموزش برای تقدیر از اساتید، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دورهمی … برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

فرامرزی تربیت نیروی انسانی کارآمد را یکی از فاکتورهای تحقق شعار سال دانست و افزود: دانشگاه‌ها در این زمینه می‌توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان ۷۰۰ عضو هیئت علمی دارد، گفت: در مجموع ۸۰ نفر از بازنشستگان، سرآمدان آموزشی و … منتخبان این دوره هستند و در این بین ۲ نفر برای مرحله ملی و کشوری از بین اساتید معرفی می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان یادآور شد: از بین کسانی که در حوزه تحقق شعار و سیاست‌های دانشگاه فعالیت داشته‌اند نشان تمدن‌سازی دریافت می‌کنند و همچنین مؤثرترین فرد در بین‌المللی سازی از دیگر فاکتورهای انتخاب اساتید برتر است.

وی افزود: رعایت افزایش کیفیت، آموزش، پژوهی، رعایت اخلاق حرفه‌ای، شاگرد پروری و … از معیارهای امتیازدهی برای منتخبان است در مجموع باید ۴۰۰ امتیاز را دریافت کنند.

فرامرزی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان در رتبه بندی IST ، جز ۵ دانشگاه برتر است که در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و زیرساخت‌ها، بین‌المللی سازی و … ارزیابی می‌شود و این دانشگاه در حوزه بین‌المللی هم در سال ۲۰۲۳ حضور داشت.

وی افزود: ۱۷ دانشکده در دانشگاه اصفهان وجود دارد و ۱۷ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستند و ۴۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی و ۹۰ گروه آموزشی دارد.

کد خبر 6086732

دیگر خبرها

  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد