Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:29:15 GMT

رزمایش کمک‌های مومنانه اردبیلی‌ها برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۴۱۴

رزمایش کمک‌های مومنانه اردبیلی‌ها برگزار شد

ایسنا/اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان و در دستگیری از نیازمندان نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه اهالی استان اردبیل و خیرین برگزار شد.

امروز 10 اردیبهشت در این رزمایش که در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و در تاسی به سیره امیرالمومنین علی(ع) آحاد مختلف مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران پای کار آمدند تا در این شرایط سخت اقتصادی کمک‌کار نیازمندان و محرومان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جلیل بابازاده خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اهالی استان در دستگیری از فقرا و نیازمندان با همت سپاه حضرت عباس(ع) و پایگاه‌های بسیج بیش از 15 هزار بسته موادغذایی و مایحتاج ضروری مردم تهیه و توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله بعدی آن همزمان با نیمه رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت برگزار خواهد شد که در آن مرحله نیز 15 هزار بسته مواد غذایی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مرحله سوم این رزمایش نیز در آستانه عید سعید فطر برگزار خواهد شد تا کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی در دستگیری از گروه‌های نیازمند جامعه توزیع و در اختیار اقشار نیازمند واقعی قرار گیرد.

بابازاده با قدردانی از نهادهای حمایتی و گروه‌ها و اقشار خیرخواه استان اردبیل در کمک به برگزاری شایسته و آبرومند این رزمایش بیان کرد: با تاکیدت مقام معظم رهبری سپاه استان در این حرکت خداپسندانه ورود پیدا کرده تا بخشی از وظایف و رسالت اجتماعی و فرهنگی خود را انجام دهد.

وی به شناسایی خانواده‌های نیازمند با محوریت پایگاه‌های بسیج اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم تا در مناطق مختلف شهرهای استان اقشار آسیب‌پذیر در این شرایط اقتصادی سخت و کرونایی که کمترین درآمد ماهانه را دارند، شناسایی کنیم تا این کمک‌ها تحویل خانواده‌های نیازمند شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: در دو مرحله باقیمانده ما به شدت نیازمند مساعدت توانمندان در دستگیری از نیازمندان هستیم تا به عنوان یک حلقه واسط عمل کرده و کمک و نیت خیرخواهانه آنها را به انجام رسانده و به دست گروه‌های کم درآمد جامعه برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک مؤمنانه سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد گفت: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان اشتهارد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، در نیمه ماه رمضان اجرا و سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها به همت، گروه‌های جهادی، خیرین و نیکوکاران به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است و با تلاش بسیجیان پایگاه‌ها و مساجد محل در اختیار خانواده‌های کم برخوردار، قرار گرفت.

صادقی گفت: هدف از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام این بود که مردم نیازمند هم از برکات کرامات این امام عزیز بهره‌مند شوند و طعم خدمت را بچشند.

دیگر خبرها

  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • جشن روزه اولی ۳۰۰ دختر و پسر اردبیلی
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر