Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در راستای تکمیل نواقصات محلات شهرک خاوران آسفالت ریزی خیابان های دانش و نظام پزشکی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 9 تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛بهرام نسیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نتیجه ی بررسی مسائل و مشکلات عمرانی شهرک خاوران و نیز در راستای رضایتمندی شهروندان ساکن، نواقصات عمرانی محلات این شهرک جدید الاحداث مرتفع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه9 افزود: بر این اساس، بعداز اتمام عملیات زیر سازی خیابان های دانش و نظام پزشکی توسط پیمانکاران عمرانی ، عملیات آسفالت ریزی این محلات شروع شده است.

وی تصریح کرد: آسفالت ریزی بیندر در این مسیر به طول 180 متر ، عرض 12 متر و با حجم 280 تن آسفالت در حال اجراست.

 نسیانی خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای عملیات گسترده ی انشعاب رسانی برای منازل شهروندان و ایجاد نوارهای حفاری، اجرای آسفالت محلات مسکونی با تاخیر روبرو شده بود که با شروع جمعیت پذیری و افزایش تراکم جمعیتی در این شهرک و  در پاسخ به مطالبه ی شهروندان ساکن در محلات مذکور، آسفالت اساسی معابریاد شده که سکونت حداکثری شهروندان محترم را دارا می باشد ، آغاز شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن

شهرداری بروجن گفت: لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده در حال انجام است، در این پروژه به میزان هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده توسط ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

شهردار بروجن با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد. گفت: ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبرنوری است، همچنین قبل از شروع بارندگی‌ها سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به طور گسترده به ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

کد خبر 746931

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه