Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:22:41 GMT

تشریح نحوه فعالیت صنوف اغذیه فروشی‌ها در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۵۵۳

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است همانطور که می‌دانید تمهیدات پلیس برای فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان یک ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح است و اصناف می‌توانند در این مدت فعالیت داشته باشند.

وی افزود: اغذیه‌فروشان و رستوران‌ها باید خدماتی را که به مشتریان در طول روز ارائه می‌دهند به صورت بیرون بر باشد و تجمع افراد در این صنوف غیرقانونی است و با تمام جدیت در صورت مشاهده در طول روز برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت بیان کرد: تا این لحظه ستاد ملی کرونا اجازه نداده صنوف به صورت تجمعی در داخل مغازه (بعد از افطار) فعالیت داشته باشند منوط به تصمیم‌گیری آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هر گونه تصمیمی بگیرند برای ما قابل اجرا است، ما تصمیمات ستاد ملی کرونا را اجرا می‌کنیم.

سرهنگ مرادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه صنوفی می‌توانند تا سحر فعالیت داشته باشند، گفت: همان طور که قبلاً بیان کردیم صنوفی که مایحتاج و ضروریات مردم را تأمین می‌کند می‌توانند به صورت فعالیت شبانه روزی باشند، همچنین اغذیه‌فروشی و رستوران‌ها که تأمین غذای مردم را انجام می‌دهند می‌توانند یک ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ارائه خدمات غذایی در طول روز به صورت بیرون بر غذای سرد مشکلی ندارد ولی اگر غذای گرم را تهیه کنند و حتی آن را بیرون بدهند مجاز نیستند؛ در کل ارائه غذای سرد و بسته‌بندی مشکلی ندارد.

ممنوعیت‌ها برداشته شده اما مردم همچنان به پارک‌ها نیایند

رئیس پلیس اماکن پایتخت با اشاره به اینکه ممنوعیت حضور در پارک‌ها برداشته شده است، گفت: در بحث بوستان‌ها و پارک‌ها درست است که ممنوعیت حضور برداشته شده است ولی درخواستی که از مردم دارم این است که به صورت ویژه در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شرکت کنند و همچنان رعایت کنند چراکه هنوز به سطحی نرسیدیم که مردم در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تجمع کنند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: همانطور که فرمانده عملیات ستاد ملی مبارزه با کرونا در پایتخت توضیح دادند در تهران شیب افزایشی از این بیماری را طی چند روز گذشته داشتیم و علت همین است که مراجعه مردم به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها وجود دارد. لذا خواهشی که داریم حتماً مردم در بحث فاصله‌گذاری هوشمند رعایت کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فعالیت داشته باشند ستاد ملی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: به دنبال تصویب شورای اسلامی شهر مبنی بر طرح تخفیف و کاهش عوارض، در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

محمد وحید نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، از کاهش عوارض خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر با تأیید مراجع ذی صلاح، طرح تخفیف و کاهش عوارض در چهار ماهه نخست سال ۲۵ درصد، چهارماهه دوم ۲۰ درصد و در چهارماهه سوم ۱۵ درصد خواهد بود.

وی افزود: مؤدیان عوارض ساختمانی خود را در بازه زمانی که اعلام شده پرداخت کنند به صورت نقدی از این تخفیف و یا کاهش عوارض می‌توانند برخوردار شوند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تصریح کرد: این مصوبه‌ای برای عموم شهروندان قابل اجراست و مشمول تمام شهروندان عزیز می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

وحید نیا با اشاره به دیگر تخفیف‌ها مانند قانون جوانی جمعیت تاکید کرد: در راستای اهداف تعیین شده و تأکیدات مقام معظم رهبری این تخفیف نیز به مشمولین داده شد و شهرداری قم در این طرح پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌های در سال‌های اخیر با شرط یک بار استفاده، تکرار شده است، عنوان کرد: از دیگر تخفیف‌ها می‌توان به طرح‌های تخفیفی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا که در قانون جامع ایثارگران و قوانین بودجه در نظر گرفته شده اشاره کرد.

کد خبر 745817

دیگر خبرها

  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com