Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به آخرین تصمیمات روز‌های کرونایی در وزارت نیرو، اظهار کرد: مدتی قبل اشاره شد همکاران ما در صنعت آب و برق در کنار کادر درمانی مشغول فعالیت هستند، چون مسئله آب اهمیت زیادی در ارتقای سطح بهداشتی عمومی دارد، خوشبختانه هیچ گونه مشکلی خاصی نداریم، مردم هم همراهی خوب در مصرف صحیح آب و برق دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو افزود: مراقبت‌های خود ما از مجموعه واحد تولیدی بسیار مهم است، در وهله اول باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
امیدوارم قطار پویش هر هفته الف-ب- ایران فردا ایستگاه آن استان ایلام است. یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های وزارت نیرو است. سد مخزنی شهدای ایلام فردا افتتاح می‌شود، چهلمین سد در دولت تدبیر و امید به بهره برداری می‌رسد. 

اردکانیان  ادامه داد: این سد بخش مهمی از آب صنعت را تأمین می‌کند تا بتوان از آب چشمه‌ای که در حال حاضر برای صنعت استفاده می‌شود، در بخش شرب استفاده کرد که این اقدام اثر مثبتی بر کیفیت آب شرب و پایداری آن در استان ایلام دارد. علاوه بر این پروژه، ۲۲ هزار هکتار شبکه اصلی آبیاری زهکشی انشاالله فردا در دشت فکه افتتاح خواهد شد که با این رقم، جمع شبکه‌های آبیاری زهکشی در این دولت به ۳۰۱ هزار هکتار می‌رسد.

او ادامه داد:  به ازای هر ۲ هکتار آبیاری زهکشی، یک اشتغال ایجاد می‌شود؛ یعنی تابحال از این محل ۱۵۰ هزار اشتغال فراهم شده و امیدواریم این روند ادامه پیدا خواهد کرد به ویژه در سال جهش تولید و نقش مهمی که شبکه‌های زهکشی و آبیاری در افزایش کیفیت محصولات کشاورزی دارند، البته در استان ایلام یک هدف جمعی دیگر که از محل بهره‌برداری این شبکه‌ها حاصل خواهد شد، کنترل کانون‌های محلی ریزگرد‌ها است که از این حیث نیز اثر بسیار خوبی خواهد داشت. همچنین برای این دو طرح در مجموع ۱،۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که امیدواریم برای هموطنان مرزدار ما مبارک باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور هیئت دولت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟