Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:29:40 GMT

نحوه فعالیت صنوف اغذیه فروشی‌ها در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۸۱۸

نحوه فعالیت صنوف اغذیه فروشی‌ها در ماه رمضان

خبرگزاری مهر: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت نحوه فعالیت اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها را در ماه رمضان تشریح کرد.

سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است همانطور که می‌دانید تمهیدات پلیس برای فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان یک ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح است و اصناف می‌توانند در این مدت فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اغذیه‌فروشان و رستوران‌ها باید خدماتی را که به مشتریان در طول روز ارائه می‌دهند به صورت بیرون بر باشد و تجمع افراد در این صنوف غیرقانونی است و با تمام جدیت در صورت مشاهده در طول روز برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت بیان کرد: تا این لحظه ستاد ملی کرونا اجازه نداده صنوف به صورت تجمعی در داخل مغازه (بعد از افطار) فعالیت داشته باشند منوط به تصمیم‌گیری آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هر گونه تصمیمی بگیرند برای ما قابل اجرا است، ما تصمیمات ستاد ملی کرونا را اجرا می‌کنیم.

سرهنگ مرادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه صنوفی می‌توانند تا سحر فعالیت داشته باشند، گفت: همان طور که قبلاً بیان کردیم صنوفی که مایحتاج و ضروریات مردم را تأمین می‌کند می‌توانند به صورت فعالیت شبانه روزی باشند، همچنین اغذیه‌فروشی و رستوران‌ها که تأمین غذای مردم را انجام می‌دهند می‌توانند یک ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ارائه خدمات غذایی در طول روز به صورت بیرون بر غذای سرد مشکلی ندارد، ولی اگر غذای گرم را تهیه کنند و حتی آن را بیرون بدهند مجاز نیستند؛ در کل ارائه غذای سرد و بسته‌بندی مشکلی ندارد.

ممنوعیت‌ها برداشته شده، اما مردم همچنان به پارک‌ها نیایند

رئیس پلیس اماکن پایتخت با اشاره به اینکه ممنوعیت حضور در پارک‌ها برداشته شده است، گفت: در بحث بوستان‌ها و پارک‌ها درست است که ممنوعیت حضور برداشته شده است، ولی درخواستی که از مردم دارم این است که به صورت ویژه در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شرکت کنند و همچنان رعایت کنند چراکه هنوز به سطحی نرسیدیم که مردم در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تجمع کنند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: همانطور که فرمانده عملیات ستاد ملی مبارزه با کرونا در پایتخت توضیح دادند در تهران شیب افزایشی از این بیماری را طی چند روز گذشته داشتیم و علت همین است که مراجعه مردم به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها وجود دارد؛ لذا خواهشی که داریم حتماً مردم در بحث فاصله‌گذاری هوشمند رعایت کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرهنگ مرادی اغذیه فروشی ها ماه رمضان فعالیت داشته باشند اغذیه فروشی ستاد ملی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

غلامیان گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد