Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل فرحناک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز جامع سلامت در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع در سه طبقه شامل آزمایشگاه و مرکز جامع سلامت شهری احداث شده و تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: مراحل ساخت ساختمان این مرکز به طور کامل احداث شده و تنها بخشی از محوطه آن باقی‌مانده که پیش‌بینی می‌شود تا ماه آینده به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز یکی از نیازهای ضروری شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ است، اضافه کرد: با افتتاح این مرکز، تمام جمعیت ۹۲ هزار نفری این شهرستان از آزمایشگاه آن و بیش از ۲۲ هزار جمعیت شهری هم از مرکز جامع سلامت آن می‌توانند استفاده و خدمات درمانی دریافت کنند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: در این مرکز انواع آزمایش‌های تشخیصی، غربالگری و نمونه‌گیری توسط تجهیزات پزشکی و خدمات مشاوره ازدواج، آموزش، مراقبت از زنان باردار، آموزش مراقبت‌های قبل و بعد از زایمان، تنظیم خانواده و مراقبت‌های تغذیه‌ای در مرکز جامع سلامت آن به مردم ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: هم اکنون مرکز شماره یک جامع سلامت شهری و روستایی شهید بشارتی نیز در سطح شهر شاهین‌دژ خدمات بهداشتی به شهروندان ارایه می‌کند.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۸۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تغذیه روابط عمومی زایمان شبکه بهداشت و درمان شهری و روستایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرکز جامع سلامت شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های در حال انجام مجتمع بندری نگین اظهار داشت: قطعات پل فلزی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طور کامل ساخته شده و ۹۵ درصد آن به محل اجرا طرح انتقال داده شده و پنج درصد مابقی نیز در فرایند انتقال به محل پروژه قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: مراحل ساخت قطعات بتنی پل مجتمع بندری نگین نیز به اتمام رسیده و ۲ قطعه بتنی پل نیز نصب شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و روند مطلوب کنونی، پیش بینی می‌شود تا شهریور ماه این پل به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طول ۴.۲ کیلومتر آماده بهره برداری است و تا کیلومتر هفت جاده نیز، شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد.

شکیبی نسب با بیان اینکه طرح برق رسانی به مجتمع بندری نگین با توجه به انتخاب مشاور، اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها انتظار است این طرح تا شهریورماه عملیاتی شود.

وی افزود: طرح تکمیل فاز نخست تأسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز مشاور آن انتخاب شده و اکنون در فرایند انتخاب پیمانکار قرار دارد.

شکیبی نسب اظهار کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت سرمایه گذار به صورت مستمر از این مجتمع بازدید و هر ۲ هفته یک بار با برگزاری نشست‌هایی موانع و مسائل آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در بازدید تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مجتمع بندری نگین همچنین روند تخلیه و بارگیری کامیون‌های ترانزیت مشتقات نفتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6084750

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر