Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:39:52 GMT

لایروبی نهر‌های آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۲۵۴

لایروبی نهر‌های آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، داریوش سماک مدیر امور منابع آب آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر گفت: تا کنون بیش از ۱۰۰ کیلومتر از نهر‌های آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر لایروبی شده است .

او با اشاره به شعار امسال ،افزود: برای عملیاتی کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و فراهم کردن زمینه‌های انجام جهش تولید با به کار گیری توانی مضاعف در بخش کشاورزی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر بیش از ۱۰۰ کیلومتر از نهر‌های کشاورزی لایروبی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور منابع آب آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در پایان تصریح کرد: نهر‌های لایروبی شده در شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، شامل: چهارده چوب، نهر‌های روستای چهارده، نهر‌های روستای کیسم، نهر‌های روستای محسن آباد کیاشهر، نهر‌های روستای درگاه، نهر‌های روستای سوخته کوه، نهر‌های روستای کارسیدان، نهر‌های روستای صفرابسته، نهر‌های روستای دهگاء، نهر‌های روستای دستک، نهر‌های بالامحله کیاشهر، نهر‌های روستای دهسر، نهر‌های روستای کتشصت آبادان، نهر‌های روستای انبارسر، نهر‌های روستای سالکده، نهر‌های روستای امیرکیاسر است .

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی

ادیمی مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: به علت شرایط نامساعد جوی و دریایی، رفت و آمد از بندر مسافربری شهید حقانی  در مسیرهای قشم و هرمز و بالعکس متوقف شده  است.

وی افزود: مسافران برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از اسکله بندر پهل به بندرلافت استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش
  • اقدامات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی