Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از خدمات اجرایی مترو پردیس به طول ۲۴ کیلومتر از ترمینال شرق تهران تا فاز ۳ پردیس خبر داد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

سید مهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس، اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در مورد ساخت مترو در اواخر سال گذشته منعقد گردید و جهت اخذ مصوبه به هیئت دولت فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس افزود: قطار برقی شهری یکی از مؤلفه‌ها و نیازهای شهرستان پردیس با توجه به افزایش روند جمعیت و مسکن مهر به صورت فنی توسط مشاوران و کارشناسان مورد بررسی و با زیرساخت تهیه نقشه‌های اجرایی در فازهای 1، 2  و 3 وارد مرحله اجرایی قرار گرفت.

تهران| موافقت دولت با اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در پردیس/ روستا خسروآباد به شهر ارتقا یافتدهکده سلامت با اعتبار 1200 میلیارد تومان در پردیس احداث می‌شوداعتبار ناچیز شهرداری تهران برای تکمیل مترو پرند/ ساخت مترو پردیس امسال آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشخصات فنی پروژه مترو پردیس بیان کرد: طول خط مترو حدود 24 کیلومتر و یک پل در مسیر راه به طول 800 متر و ارتفاع 65 متر از ایستگاه ترمینال شرق تهران آغاز و یک ایستگاه میانی در جنوب فاز 5 و ایستگاه پایانی در جنوب فاز 3 پردیس خواهد بود.

هدایت ادامه داد: شروع عملیات زیرساختی مترو نیاز به تجهیز کارگاه دارد که با شیوع ویروس کرونا سبب کُندی در روند اجرایی کار شده است و اکنون با پیگیری‌های انجام شده امید است در آینده نزدیک با اخذ مصوبه دولت وارد مرحله اجرایی و عملیاتی این پروژه باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مترو افق جمعیتی زودتر شکل می‌گیرد و اشتغال پایدار برای ساکنان شهرهای جدید فراهم می‌شود.

انتهای پیام/220/ت

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مترو پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار

احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، گفت : مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهر‌های سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تامین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعا راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تامین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیرا ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگرد‌ها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران