Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:49:05 GMT

دستگیری باند 5 نفره سارقان موتورسیکلت در چابهار

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۸۲۹

دستگیری باند 5 نفره سارقان موتورسیکلت در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی شهرستان چابهار باند 5 نفره سارقان موتورسیکلت با 8 فقره سرقت دستگیر شدند.

حیدر علی کیخای مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار  فارس، در بیان جزئیات این خبر گفت : در پی سرقت  یک دستگاه موتورسیکلت و لوازم منزل در شهر چابهار موضوع در دستور کار ماموران کلانتری11 این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری11چابهار با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود، به فردی سابقه دار مظنون شدند.
سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم و جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاهش در چابهار دستگیر کردند.
این متهم 28 ساله و در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 8 فقره سرقت شامل 4 فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت دوچرخه و 3 فقره سرقت لوازم منزل با همدستی 4 تن از دوستان خود در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار عنوان کرد: در ادامه این عملیات 4 تن از همدستان متهم نیز در عملیاتهایی جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یکی از سارقان 2دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک قبضه چاقو ، یک عدد افشانه فلفلی،یک عدد شوکر برقی و یک قبضه کلت کمری کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متمهان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری چابهار آگاهی سرقت شهرستان چابهار فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت نماینده یک شرکت فعال در زمینه تخلیه و بارگیری شمش های فولادی در یکی از اسلکه های تجاری مبنی بر اینکه از طریق تعدادی کامیون و تریلر انواع شمش های فولادی جهت بارگیری و صادرات به محوطه اسکله انتقال می دادند که محموله چند کامیون تریلی در مسیر بارگیری و تخلیه سرقت شده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی تخصصی با حضور در محل و در بررسی های دقیق میدانی و اسنادی صورت گرفته مشخص شد در آخرین بارگیری و تخلیه انجام شده به کشتی صادراتی، مجموعاً ۱۷۰ تن از محموله دچار کسری بار شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی های دقیق تر مشخص شد که یکی از رانندگان تریلرها در تاریخ هایی که در آن شرکت مشغول به فعالیت بوده تعداد ۸ رسید تحویل کالا را به صورت صوری و با رسیدهای تقلبی جاگذاری کرده و عملاً هیچگونه بار یا محموله ای در محوطه اسکله تخلیه نشده است که با هماهنگی قضائی راننده مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده به سرقت محموله های بارگیری شده در مسیر شرکت به اسکله و تهیه اسناد و رسیدهای جعلی جهت ارائه به شرکت مذکور اعتراف کرده و صراحتاً به سرقت تعداد۸ سرویس محموله بارگیری شده جمعاً به وزن ۱۷۰ تن شمش فولاد با مشارکت و همدستی افراد دیگری به نام های معلوم و تخلیه آنها در یک محوطه چهار دیواری واقع در روستای خانسرخ و دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بابت هر محموله اقرار کرد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته جمعاً تعداد ۱۴ نفر سارق و خریداران شمش های فولاد سرقتی که برخی از آنان تبعه غیر مجاز بودند و در امر حمل و بارگیری محموله های سرقتی نقش و دخالت داشتند شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6063472

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا