Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:15:01 GMT

۲۴۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در دشتستان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۴۰۸۱

۲۴۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در دشتستان پرداخت شد

شهسوار قائدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در سال گذشته هفت  متقاضی تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت از طریق سامانه بهین یاب ثبت شد که از این تعداد پنج مورد به بانک‌های عامل استان معرفی و در مجموع ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات به آنها پرداخت شد.

وی یادآور شد: در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال نیز در بخش‌های تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تامین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه، بازسازی و نوسازی و سرمایه در گردش متقاضیان پنج مورد ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی اضافه کرد: از این شمار نیز چهارمورد به بانکهای عامل معرفی که ۲ متقاضی ۴۲ میلیارد ریال دریافت کردند.  

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۱جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت دشتستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت دشتستان تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه