Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت از ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ آغاز می‌شود و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مهلت ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی (Ph.d) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تمدید شد.

بر این اساس داوطلبان برای ثبت‌نام‏، ویرایش اطلاعات و مدارک خود باید طی روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه، ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بر اساس آخرین آمار تا کنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.  آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت که مقرر بود در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه ۹۹ برگزار شود، به روز‌های ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه تغییر یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اردیبهشت ماه ثبت نام ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد

نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال 1403 از طریق سایت سازمان سنجش  قابل مشاهده است.

آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه اول اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر 50 کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه 1403 منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد