Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@05:40:17 GMT

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 99

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۴۷۸۹

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 99

به گزارش اکوفارس، در بخشنامه ایران خودرو آمده است: پیرو درخواست برخی از مشتریان محترم و بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها ، امکان تبدیل به سایر خودروها تا پایان اردیبهشت ماه (تکمیل ظرفیت) مطابق جدول پیوست وجود دارد.

جدول کامل به شرح زیر است / برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نمایید           .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: به زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می شود. قرار است فرایند خرید خودروهای وارداتی از شرکت ها را تسهیل کنیم و بزودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام می کنیم. 

او افزود: در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می کنیم که شرایط خرید به مراتب راحتتری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند.

ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده ایم.

به گفته او، این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • آغاز فروش خودروهای برقی از اردیبهشت+ جزئیات
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • آغاز فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه
  • آغاز فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود