Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد هوشمند گفت: جشنواره استندآپ‌ کمدی «گولومسه» برای نخستین بار در آذربایجان غربی برگزار می شود.

«احد هوشمند» در گفتگو با خبرنگار شبستان با اعلام این خبر گفت: جشنواره استندآپ‌ کمدی «گولومسه» برای نخستین بار به همت حوزه هنری استان در آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان ماه مبارک رمضان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فضای روحی حاکم در جامعه به خاطر شیوع کرونا تا حدودی استرس آور شده است، تصریح کرد: برگزاری برنامه های طنز که لحظات شادی را برای مردم رقم میزد در این روزهای سخت خالی از لطف نیست.

 

این مسئول اضافه کرد: تاثیر بیماری کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی جامعه، ایجاد امید، انگیزه کار و تولید مضاعف با توجه به شعار سال (جهش تولید) و آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز ایران موضوع‌های این جشنواره عنوان شده اند.

 

هوشمند خاطرنشان کرد: نگاه و دغدغه‌های یک جوان ایرانی نسبت به آنها در کنار توجه نشاط آور و آموزنده به آیین‌ها و سنت‌های محلی در آذربایجان دیگر موضوع‌هایی این جشنواره هنری در نظر گرفته شده است.

 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: به همه افراد راه یافته به مرحله اجرای زنده، تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا می‌شود که در این راستا با توجه به انتشار آثار برتر در فضای مجازی، به اثری که بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد، هدیه نفیس تعلق می گیرد.

 

گفتنی است، مرحله نهایی و اجراهای زنده نیز به زمان مناسب بلافاصله بعد از فروکش کردن بحران کرونا در کشور برگزار می شود.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره استند آپ کمدی حوزه هنری آذربایجان غربی آذربایجان غربی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت تکلیف قانونی دستگاه‌های متولی است، افزود: ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با جدیت بر اجرای قوانین این حوزه نظارت داشته و تصمیمات براساس اولویت‌های آذربایجان غربی در این حوزه اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در جامعه، خاطرنشان کرد: دستگاه هایی، چون صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...، با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین تولید محتوای مناسب و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مستمر برای جامعه هدف، برنامه جوانی جمعیت را در بین جوانان ترویج کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ضرورت فرهنگ سازی و تولید محتوا در حوزه ترویج جوانی جمعیت نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و دانشگاهیان و صاحب نظران برای اطلاع رسانی این مباحث به جامعه هدف استفاده شود.

معتمدیان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاه‌های متولی جوانی جمعیت برای فضای مجازی، اضافه کرد: از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی جهت ارتباط گیری صحیح با جامعه هدف استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین جوانی جمعیت در استان، گفت: از ظرفیت دانشگاهیان، روحانیون و نخبگان که به موضوع جوانی جمعیت اشراف دارند، روند تبیین سیاست‌های نظام و دولت سیزدهم در این حوزه تبیین شده و زمینه گفتگو و اقناع سازی جامعه فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر آگاه سازی جامعه از ظرفیت‌های قانون جوانی جمعیت، افزود: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه تسهیلات تشویقی از قبیل ارائه زمین، مسکن و تسهیلات بانکی، به جامعه هدف جوانی جمعیت اطلاع رسانی شده تا واجدین شرایط بتوانند از این موارد تشویقی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است