Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فخرآوران از تازه‌ترین قیمت میوه‌های نوبرانه و فصلی در میادین مرکزی میوه و تره بار استان خبر داد و گفت: هیچگونه مشکلی در تامین میوه‌های پرطرفدار ماه رمضان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت قیمت انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران اظهار کرد: طی روزهای اخیر بیشترین نوسانات متوجه گوجه بود که عامل آن، بارندگی‌های روزهای اخیر در جنوب کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جز گوجه، قیمت سایر میوه‌ها تغییر چندانی نداشته و ثبات خود را طی روزهای اخیر حفظ کرده‌اند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در خصوص وضعیت قیمت میوه‌های نوبرانه موجود در بازار خاطرنشان کرد: در حال حاضر، قیمت هر کیلو گوجه سبز شهریاری 20 هزار تومان و گوجه سبز محلی 12 هزار تومان و هر کیلو توت فرنگی 25 هزار تومان و نوع محلی نیز 15 هزار تومان است.

فخرآوران در خصوص قیمت سایر میوه‌ها اعلام کرد: هر کیلو پیاز امروز در میدان میوه و تره‌بار ساری 3 الی 3500 تومان، سیب زمینی 4000 تومان، خیار درختی 2000 تومان، خیار محلی 6000 تومان، بادمجان 3500 تومان و کاهو 2500 تومان است.

وی با اشاره به قیمت 34 هزار تومانی هر کیلو لیمو ترش در میدان میوه و تره بار مرکز استان عنوان کرد: عرضه این محصول همچنان در میادین میوه کم و تقاضا فراوان است و این عدم تعادل میان عرضه و تقاضا، همچنان موجب بالا ماندن قیمت این میوه در بازار است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران بیان کرد: هر کیلو سیب درجه یک 7000 تومان، پرتقال تامسون 8000 تومان، گوجه درجه یک 6000 تومان، هندوانه 2500 تومان و موز 17000 است.

به گفته فخرآوران، میادین میوه مملو از میوه‌های مایحتاج این ایام است و کمبودی در تامین نداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میوه و تره بار مرکز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید

با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سری به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

منبع:‌ سرانه

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول