Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: تا کنون ۱۸۱هزار و ۹۲۸ متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن واگذار گردیده است که عملیات احداث آن پس از قطعی شدن تعداد و اسامی متقاضیان آغاز خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،  مجید صالحی امیر سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان در دو مرحله انجام شده است ، عنوان کرد: در مرحله اول تعداد ۲ هزار و ۸۶۰نفر و در مرحله دوم ۱۴ هزار و ۳۹۵ نفر ثبت نام نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیرافزود: اسامی متقاضیان مرحله دوم پس از پالایش اسامی و مطابقت با شرایط ثبت نامی که قبلاً مطرح شده ، اعلام می گردد.

وی در خصوص برنامه های این معاونت در سالجاری گفت: شناسایی، امکان سنجی و بارگذاری جهت واگذاری ادارات و ارگانها و سازمانهای سازنده بر اساس شیوه نامه های ابلاغی و شناسایی و امکان سنجی زمینهای داخل محدوده شهری با فراخوان و عقد قرارداد و مشارکت در ساخت طرح اقدام ملی مسکن انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: از دیگر برنامه های این معاونت در سال جاری میتوان به معرفی و انعقاد قرارداد برای واحدهای نیمه کاره مسکن مهر در طرح اقدام ملی طبق دستور العمل های ارسالی در جهت ساخت ، تکمیل و دریافت تسهیلات بانکی اشاره نمود.

صالحی امیراضافه کرد: یکی از برنامه هایی که این معاونت در نظر دارد شناسایی زمین های در مالکیت ادارات و ارگانها و سازمانهای دولتی و نیروهای مسلح در جهت ساخت طرح اقدام ملی است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص تعیین تکلیف پروژه های مساکن مهر گفت: پیگیری جهت حل و فصل مشکلات تنظیم قرارداد صدور دفترچه اقساط ، تکمیل پروژه های باقیمانده مساکن مهر فاقد مشکل ،اجرای معبر فاز دو سایت حاج شمسعلی و برنامه ریزی و شر وع عملیات اجرایی دیوار های حائل از برنامه های این معاونت در سالجاری است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح ملی مسکن همدان طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است