Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:21:45 GMT

پیش بینی برداشت ۱۶۰ هزار تن چغندر قند در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۶۴۰۸

پیش بینی برداشت ۱۶۰ هزار تن چغندر قند در دزفول

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی کرمی معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی دزفول گفت: برداشت محصول چغندر قند از سطح ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده است که با توجه به شرایط آب و هوایی سال گذشته پیش بینی می‌شود این محصول از نظر عملکرد در واحد سطح، کیفیت و میزان قند وضعیت مطلوب تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: پیش بینی می‌شود در سال جاری، ۱۶۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع این شهرستان برداشت شود که محصول تولیدی برای فروش به ۶ کارخانه قند کشور منتقل خواهند شد، ضمن اینکه کشاورزان چغندرکار باید با کارخانه‌های قند همکاری لازم را داشته باشند.

کرمی بیان داشت: کشاورزان باید با توجه به شیوع کرونا نسبت به ورود رانندگان غیربومی برای حمل چغندرقند، دقت لازم را نسبت به مسائل بهداشتی داشته باشند و از رانندگان تست کرونا گرفته شود و بدلیل اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی است، انتظار می‌رود کشاورزان بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

این مقام مسئول از کارگران خواست هنگام برداشت محصول در مزرعه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و حتما از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چغندر قند کارخانه قند محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم

کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.

کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.

کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی آب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا را دچار خسارت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • افزایش ۲۰ درصدی برداشت محصول گندم در گیلانغرب
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان