Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در تارنمای سازمان «حامیان رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران» (پیتا) آمده است استفاده از حیوانات زنده در تمرین‌های نظامی کبرای زرین (Cobra Gold)، سربازان را در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و حیوان مانند ویروس کرونا قرار می‌دهد.

پیتا ضمن درخواست پایان استفاده از حیوانات در این تمرین‌های نظامی پیشنهاد کرد که روش‌های آموزشی موثرتر، اخلاقی‌تر و بدون استفاده از حیوانات به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون هنوز به این نامه واکنشی نشان نداده است.
 
کبرای زرین به بزرگترین رزمایش نظامی چندملیتی منطقه هند و اقیانوس آرام اطلاق می‌شود که تمرین با مهمات جنگی، تخریب مین و نمایش حمله آبی - خاکی بخشی از مراحل مختلف آن را تشکیل می‌دهد.

در جریان این رزمایش مربیان تایلندی، بقا در جنگل را آموزش می‌دهند. تصاویر ارتش آمریکا از تمرین‌هایی که در اواخر زمستان پارسال برگزار شد، نشان می‌دهد که تفنگداران دریایی مشغول نوشیدن خون مار کبرا و خوردن عقرب زنده هستند.

همچنین در فیلمی که پیتا از این رزمایش منتشر کرده است، تفنگداران دریایی با دستان خالی مرغ‌ها را کشته و مارمولک‌ها را زنده زنده پوست کنده و می‌خورند.

کد خبر 506303 برچسب‌ها حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو

ارتش بورکینافاسو طی عملیاتی موفق شد شماری از تروریست را از میان بردارد.

به گزارش ایسنا، ارتش بورکینافاسو در عملیاتی ضدتروریستی در شرق این کشور بیش از ۱۰۰ تروریست را کشت.

خبرگزاری ریانووستی روسیه با انتشار تصاویری از نظامیان این کشور، نوشت این کشور واقع در غرب آفریقا سال‌هاست که با تروریست‌ها در نبرد است و آن‌ها به اهداف نظامی و همچنین روستاها حمله می‌کنند.

بورکینافاسو در ژانویه ۲۰۲۳ به پیمان نظامی خود با فرانسه پایان داد و نیروهای فرانسوی نیز از این کشور خارج شدند.

نیروهای فرانسوی به بهانه کمک به بورکینافاسو در مبارزه با تروریست‌های مرتبط با گروه‌های تروریستی القاعده و داعش در آنجا مستقر بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی شده از یک منزل مسکونی در رشت
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • پیشگیری از بیماری هاری ارزان و قطعی است ؛ از تحریک سگ و گربه بپرهیزید
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • خصوصیات جالب پاندا و بررسی انواع مختلف آن (+عکس)
  • بیشترین بیماری هاری توسط سگ و گربه ایجاد می‌شود
  • واکسیناسیون رایگان ۱۴ هزار سگ جهت پیشگیری از هاری
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟
  • پاسخ به یک سوال اخلاقی؛ زمان کشتن حیوان خانگی کی است؟