Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم چمن با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده که یکی از این عرصه ها، عرصه سلامت و درمان است، افزود: سپاه در کنار تامین امنیت کشور توجه به بحث سلامت را هم در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در آیین افتتاح اتاق عمل چشم در محل مرکز جراحی محدود جوادالائمه خراسان شمالی اظهار داشت: درهمین راستا اتاق عمل ویژه جراحی قرنیه چشم در مرکز جراحی محدود سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی سپاه با ایجاد مراکز جراحی محدود و بیمارستان ها درصدد کمک به وزارت علوم پزشکی است.


کاهش رفت و آمد بیماران به خارج از استان با افتتاح اتاق عمل چشم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این آیین گفت: با افتتاح اتاق عمل چشم در مرکز جراحی محدود سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی به امکانات پزشکی و درمانی استان برگ دیگری افزوده شد.

سید احمد هاشمی با بیان اینکه خوشحالیم که این اقدام به دست سپاه پاسداران انجام شد، اظهار کرد: با افتتاح این مرکز،  دسترسی مردم به خدمات درمانی افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی از لحاظ دسترسی به امکانات زیر ساختی بهداشتی ضعیف است اما طی سال های گذشته اقدامات خوبی انجام شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه، بار رفت و آمد بیماران به خارج از استان کاهش یابد.


انجام عمل پیوند قرنیه و شبکیه چشم در خراسان شمالی

مسئول اتاق عمل درمانگاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: افزایش آمار عمل چشم کلینیک جوادالائمه باعث شد تا تصمیم با افتتاح اتاق عمل ویژه چشم پزشکی گرفته شود.

ناصری افزود با افتتاح این مرکز عمل پیوند قرنیه و شبکیه چشم که پیش از این در استان وجود نداشت، انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جوادالائمه خراسان شمالی افتتاح اتاق عمل جراحی محدود علوم پزشکی عمل چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سیدرضا احمدنیا مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: حجم توزیع بنزین نیزدر این مدت نزدیک به ۳۲۰ میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.
رئیس تامین و توزیع پخش فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به کاهش مصرف نفت و گاز در نیروگاه شیروان افزود: مصرف نفت و گاز در این نیروگاه امسال حدود ۲۹۷ میلیون لیتر توزیع شده که درمقایسه با به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد کاهش مصرف مشاهده می‌شود.
علی گرمه مطلق افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ذخایر سوخت مورد نیاز استان در انبار‌های نفت مطلوب است و با فعالیت شبانه‌روزی بخش عملیاتی شرکت، سوخت مورد نیاز جایگاه‌های عرضه سوخت و بخش‌های مختلف به‌موقع تأمین و ارسال می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.
وی افزود: درحال حاضرتمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل منطقه بالغ بر ۱۵۰ دستگاه نفتکش عملیات جابجایی و توزیع سوخت را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • نواختن زنگ انتقام سخت در مدارس خراسان شمالی
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد