Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد گفت: ۱۰ هزار بسته بهداشتی و مواد غذایی میان نیازمندان حاشیه شهر مشهد به ارزش ۳۰میلیارد ریال توسط خیرین در بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد جواد فولاد» امروز (چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت) در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان کرد: این رزمایش مومنانه به دنبال سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله) در این خصوص است تا افراد در ماه با فضیلت و مبارک رمضان  در احسان و نوع دوستی به همشهریان شریک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل و رئیس  هیئت مدیره بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها با اشاره بسته های در نظر گرفته شده در این ایام؛ گفت: این بسته ها در سه گام در نواحی محروم و حاشیه شهر مشهد مقدس بین نیازمندان توزیع می شود.

 

فولاد با بیان اینکه در گام اول 10 هزار بسته که 5 هزار بسته آن بهداشتی و 5 هزار بسته آن مواد غذایی است، توزیع می شود؛ افزود: ارزش ریالی هر یک از بسته ها در گام اول  3 میلیون ریال به همراه یک کارت هدیه 200 هزارتومانی خواهد بود.

 

مدیرعامل و رئیس  هیئت مدیره بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها بیان کرد: در گام اول بسته های غذایی و بهداشتی در منطقه شهرک شهید رجایی، باهنر، جاده سرخس و سیدی و در گام دوم طبرسی و علی تیمور و گام سوم در توس و فردوسی توزیع می شود.

 

فولاد با اشاره به اقدامات این چنینی در سطح کشور برای نیازمندان؛ اظهار داشت: 600 شعب بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در سراسر کشور اقدامات شایسته ای نیز در این زمینه با مشارکت مردم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه عملکرد بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به عنوان یک نهاد مردمی؛ گفت: اهداف این موسسه فقرزدایی، اشتغال زایی، کارآفرینی، توانمند سازی جامعه هدف، تامین جهیزیه برای نوعروسان، حمایت از خانواده های زندگی و همچنین در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی می کند که پا به پای نهادهای دولتی در حرکت است تا از مردم برای مردم فعالیت عام المنفعه انجام دهد.

 

مدیرعامل و رئیس  هیئت مدیره بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در پایان با بیان اینکه این بسته ها علاوه بر نیازمندان حاشیه شهر برای کارگران سر گذر نیز در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگران سرگذر بسته مواد غذایی خیریه آبشار عاطفه ها کمک به نیازمندان توزیع می شود هزار بسته حاشیه شهر بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد