Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اعلام اینکه تاکنون ۱۳ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند، هفت هزار نفر از متقاضیان را مشمول دریافت بیمه بیکاری دانست و گفت : در حال پالایش و تأمین اعتبار بیمه بیکاری این تعداد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با گرامیداشت هفته کارگر به شعار سال سازمان جهانی کار اشاره کرد و گفت : پیشگیری از رنج و آزار در دنیای کار و آمادگی و پاسخ به بیماری همه گیر کرونا ۲ شعار سال سازمانی جهانی کار در سال جاری است.

او ویژگی بیماری کرونا نسبت به بیماری‌های دیگر را، جهانی بودن آن عنوان کرد و گفت: ۸۱ درصد از نیروی کار در جهان با بحران کرونا مواجه هستند و ۳۸ درصد تحت بحران شدید اقتصادی کرونا قرار گرفته اند.

او افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ابتدای سال با علم به اینکه شرایط کرونایی وجود دارد، شعار جهش تولید را اعلام کرد و برای تحقق آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

عزیزی، وحدت و همدلی بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و دولت در استان را در سطح کشور بی نظیر توصیف کرد و گفت: خوشبختانه در مراجع حل اختلاف بین کارگران و کارفرمایان در استان آرا صادره به سمت آرا سازشی رفته است و این نشان از همدلی و همراهی بین تشکلات کارفرمایی و کارگری است.

او تهیه بانک اطلاعاتی اقشار آسیب پذیر به منظور شناسایی و هدفمند شدن کمک‌های مردمی به نیازمندان را از برنامه‌های اولویت دار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: تقریبا ۲۰ درصد از افراد نیازمند و آسیب پذیر زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و با این روش این افراد شناسایی و به صورت هدفمند کمک‌های مالی به آنان می‌رسد.

حمیدرضا قاسمی مدیرکل تأمین اجتماعی استان نیز در ادامه حمایت مسوُولان از جامعه کار و تلاش را بیش از هر زمانی لازم دانست و گفت: در شرایط کنونی با وجود تحریم‌های اقتصادی و شرایط بیماری کرونا کارگران بیشتر از هرزمانی نیازمند حمایت و پشتیبانی مسوُولان هستند.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه تعاون روستایی تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه حاجی علی عسگری گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است.

وی افزود: تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد و تا آن زمان روند نسخه‌نویسی کاغذی را جایگزین کرده‌ایم.

کد خبر 6079241 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • برنامه‌ افزایش حفاظت مالی از بیماران خاص در ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • (ویدئو) علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت چه بود؟
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟