Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:11:09 GMT

امتحانات دانشگاه آزاد قطعاً حضوری برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۵۱۱

امتحانات دانشگاه آزاد قطعاً حضوری برگزار خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: امتحانات دانشگاه آزاد قطعاً حضوری برگزار خواهد شد، اما زمان برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

دکتر مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزییات حذف ترم جاری دانشجویان بدون احتساب سنوات اظهار کرد: هنوز از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد وضعیت حذف ترم بدون احتساب سنوات دانشجویان مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حذف ترم حق هر دانشجویی است، اما هنوز ابلاغیه‌ای در این خصوص صادر نشده است.

وی در خصوص میزان مشارکت دانشجویان در کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: 87 درصد از دانشجویان در کلاس‌های مجازی شرکت کرده‌اند. کیفیت کلاس‌های آموزشی افزایش یافته و دانشجویانی که تمایل به شرکت در کلاس‌های مجازی نداشتند، ناچارا در کلاس‌ها شرکت کرده‌اند و این آمار به مرور نیز افزایش خواهد یافت. اعتراضات دانشجویی بسیار کاهش یافته است. به دلیل پشتیبانی شبانه‌روزی اساتید، اشکلات آنان نیز تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در رابطه با وضعیت امتحانات این دانشگاه افزود: امتحانات دانشگاه آزاد قطعا حضوری خواهد بود، اما زمان برگزاری امتحانات هنوز مشخص نشده است. آزمون EPT یا  زبان انگلیسی دانشجویان دکتری 16 خرداد با رعایت یک و نیم متر فاصله میان صندلی‌ها برگزار خواهد شد.

احتمال برگزاری کلاس‌های حضوری دوره‌های تحصیلات تکمیلی از 20 اردیبهشت

یعقوبی در ادامه تصریح کرد: چنانچه دانشجویان و اساتید تحصیلات تکمیلی در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری متقاضی کلاس حضوری باشند، شرایط برگزاری کلاس‌ها را از 20 اردیبهشت فراهم کرده‌ایم. کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی قطعا در تابستان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نحوه محاسبه نمره نیم‌سال پایانی دانشجویان عنوان کرد: نمره دانشجویان به صورت پاس شده یا نشده نخواهد بود. مقیاس ارزشیابی دروس همانند گذشته و از 0 تا 20 مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي کروناویروس برگزار خواهد شد تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

حسین پیمانی‌زاد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با عنوان قلم ۷ به‌عنوان مهم‌ترین رویداد دانشجویی سال جاری است.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حوزه اندیشه و نیز نشریات دانشجویی عنوان کرد: امسال با توجه به همین توان بالقوه، میزبانی هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مشهد واگذار و دبیرخانه جشنواره ملی قلم ۷ در این واحد فعال شده و هماهنگی و پیگیری برگزاری شایسته جشنواره توسط مشهد درحال انجام است. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جشنواره شعر مهدویت و امامت، راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع خلاق، برپایی اردو‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی برای دانشجویان، کارکنان و استادان و... را از دیگر برنامه‌های این حوزه برای سال جاری عنوان کرد. 

پیمانی‌زاد با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال و نیز دیدار رمضانی با دانشجویان گفت: حوزه فرهنگی دانشجویی نیز با تداوم فعالیت در چارچوب دستورالعمل‌های فرهنگی، شعار و بیانات امسال رهبری را نیز سرلوحه کار خود قرار خواهد داد. این حوزه درراستای توانمندسازی دانشجویان و ذیل شعار«هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت» اقدام به برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی مهارتی خواهد کرد تا دانشجو در کنار کسب دانش، تخصص‌های عملی را نیز بیاموزد. 

وی ادامه داد: رهبری به مسئله توقع کار از تشکل‌های دانشجویی و نگاه تشکل‌ها به درون تا بیرون دانشگاه تأکید داشتند و این معاونت نیز با همین نگاه، فعالیت تشکل‌های دانشگاهی را تقویت خواهدکرد. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچنین از راه‌اندازی کلینیک مشاور امین در این دانشگاه خبر داد و از تداوم برپایی اردو‌های راهیان نور و پیشرفت، اردوی زیارت و راهپیمایی اربعین حسینی و... به‌عنوان دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه نام برد.

پیمانی‌زاد با تأکید بر توجه دانشگاه به امور زنان و وخانواده از برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرتبط با مسائل خانواده ویژه کارکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد. 

وی موضوع عفاف و حجاب را موضوع مهم دیگر فعالیت این معاونت عنوان کرد که با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، نشست و کارگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند