Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل پست استان اصفهان اعلام کرد: در راستای وظیفه اجتماعی خود در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تردد متقاضیان تعویض دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی ، از این چس دفترچه‌های متقاضیان را به آدرس آن‌ها ارسال می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان،  این اداره‌کل اعلام کرد در راستای وظیفه اجتماعی خود در همراه بودن با هموطنان در مواقع بحران و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تردد متقاضیان جهت  تعویض دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی، خدمت توزیع دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی را عهده‌دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، پست استان اصفهان با همکاری بخش خصوصی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان، بستر لازم جهت درخواست غیرحضوری دفترچه‌های تامین درمان سازمان تامین اجتماعی و سایر مستندات بیمه‌ای مورد نیاز متقاضیان را از یکم اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر استان فراهم و اجرایی کرده است.

شهروندان استان اصفهان جهت تعویض دفترچه‌های خدمات درمان، صدور فیش حق بیمه، اعلام سوابق حق بیمه، اعلام فیش حقوقی و دریافت این خدمات توسط پست استان اصفهان با شماره ۹۱۰۰۹۰۹۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان درمان تامین اجتماعی ویروس کرونا دفترچه های درمان تامین اجتماعی پست استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تأمین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در خال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6088361

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت