Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:09:45 GMT

واکنش نکونام درباره پاداش سنگین کارلوس کی روش

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۶۴۳

واکنش نکونام درباره پاداش سنگین کارلوس کی روش

نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است فوتبال ایران در حال پسرفت است هرچند تمایلی به اظهار نظر درمورد شرایط حال حاضر تیم ملی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فولاد در این فصل با جواد نکونام توانسته تا اینجا دررده ششم قرار بگیرد ضمن اینکه با توجه به یک بازی کمتر این تیم به همراه استقلال آن ها این شانس را دارند که در صورتی که مسابقات آغاز شود بتوانند به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با توجه به جاه طلبی های کاپیتان سابق تیم ملی در عرصه مربیگری برای فولاد می تواند قابل دسترسی باشد. نکونام امروز گفت و گویی در مورد مسایل مختلفی انجام داده که بخش هایی از آن را می خوانید:

شرایط فولاد را در روزهای کرونایی

جواد نکونام گفت:

در شروع فصل با توجه به بودجه‌ای که به من اعلام شده بود، تیم را بستیم و برنامه ما این بود که به ثبات برسیم تا فصل بعد شرایط تیم را بهتر کنیم. در باشگاه فولاد آقای مهندس محمدی و آقای آذری زحمت زیادی می‌کشند و من خوشحالم که با این افراد کار می‌کنم. در نیم فصل توانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم و الان شرایط را برای خودمان به گونه‌ای رقم زدیم که بتوانیم نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشیم. از تلاش‌های آقای آذری تشکر می‌کنم که به تیم و من روحیه می‌دهند. به نظر من جای چنین مدیرانی در فوتبال ایران خالی است.

ادامه داشتن یا تعطیلی لیگ

جواد نکونام گفت:

اکثر مواضعی که اعلام شده برای این بوده که هر کسی به نفع تیم خود صحبت کرده است اما از روز اول گفتیم و الان هم می‌گوییم که سلامت مردم و جامعه از هر چیزی مهم‌تر است. هر زمانی که از طریق وزارت بهداشت تشخیص داده شد و صلاح دیدند که بازی‌ها برگزار بشود، ما بازی می‌کنیم. خون ما از فوتبال است و دوست داریم همین فردا دوباره مسابقات ادامه داشته باشد.قطعا همه تیم‌ها نیاز به چهار هفته زمان برای آماده سازی دارند اما باید ببینیم تصمیم برای ادامه بازی‌ها چه زمانی گرفته می‌شود. اگر قرار باشد لیگ برگزار نشود و نیمه کاره بماند، آن زمان باید تصمیمات را نهادهای بالا دستی بگیرند چون یک تیم باید سهمیه آسیا بگیرد و یک تیم سقوط کند و قهرمان مشخص شود. به خاطر همین مساله فکر نمی‌کنم لیگ تعطیل شود و امیدوارم ادامه پیدا کند.

پاداش کارلوس کی‌روش

جواد نکونام گفت:

پاداش، حق کارلوس کی‌روش بود. در کل خوب شد که پول پاداش را کی‌روش گرفت چون اگر به او نمی‌دادند معلوم نبود چه می‌شد. من در دو دوره برای تیم ملی در جام‌جهانی بازی کرده‌ام اما کسی یک ریال به من پاداش نداد چون این پاداش‌ها به ما نمی‌رسید و نمی‌دانیم چه اتفاقی برایش رخ می‌داد. من می‌گویم حتی اگر خارج از عرف بوده که نبوده، من موافق پرداخت پاداش به کی‌روش هستم چون خدمتی که کی‌روش به فوتبال ایران کرد باعث شد شخصیت فوتبال ما ١۵ سال جلو برود.

پاداش صعود جام‌جهانی ٢٠١٨

جواد نکونام گفت:

در قراردادم بندی وجود داشت که پاداش صعود دریافت کنم اما آقای تاج خودش را به آن راه زد که مثلاً متوجه این مسائل نیست. در آن زمان نه پاداش صعود به ما دادند و نه حتی دستمزد ما پرداخت شد. امیدوارم صحبت‌های ما باعث بیداری آقایانی بشود که خودشان را به خواب زده‌اند. من به عنوان مربی حق و حقوقم را نگرفتم. پاداش صعود هم تا روزی که در تیم ملی بودم به من تعلق می‌گرفت اما نیازی ندارم این پول‌ها را بگیرم. خدا را شکر به اندازه خودم دارم اما خوشحالم پول (پاداش) در ایران نماند که آن را حیف‌ومیل کنند.

آینده تیم ملی

جواد نکونام گفت:

پسرفت. فوتبال ما در حال پسرفت است. من کلی می‌گویم و کاری به اتفاقات ندارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد نکونام جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان فولاد خوزستان جواد نکونام گفت فوتبال ایران پاداش صعود تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت