Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:44:07 GMT

دپوی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در پایتخت لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۸۵۱

دپوی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در پایتخت لو رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر مرادی گفت: روز گذشته خبری در خصوص ساخت و تولید لوزام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در حوالی بزرگراه ستاری دریافت که تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: با تکمیل شدن تحقیقات و تایید صحت خبر دریافتی با هماهنگی های قضائی، عصر روز گذشته، تیمی از ماموران این معاونت به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو و دادستان جرایم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های انجام شده مشخص شد که این واحد مسکونی به مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع محل دپو و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این واحد مسکونی بیش از ۶۵ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته، ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز و ۸ هزار لیتر مواد شیمیایی کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله ۱۰ میلیارد برآورد شده است خاطرنشان کرد: این واحد مسکونی به دستور مقام قضائی پلمب و در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

کد خبر 4913162

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر مرادی لوازم آرایشی کشف جرم ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی شیوع کرونا قوه قضاییه ماه مبارك رمضان شبکه شاد آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی شهر تهران محسن حاجی میرزایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آرایشی و بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بنا‌های تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیرو‌های شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر