Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:10:28 GMT

آغاز پذیرش حوزه‎‌های علمیه خواهران زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۹۲۰

آغاز پذیرش حوزه‎‌های علمیه خواهران زنجان

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا (س) زنجان از آغاز پذیرش حوزه‎‌های علمیه خواهران زنجان خبر داد و گفت: شیوه تحصیل در حوزه علمیه به صورت روزانه و حضوری است.

کبری احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار کرد: حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان از همه متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه نام‌نویسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا (س) زنجان با اشاره به اینکه شیوه تحصیل در حوزه علمیه به صورت روزانه و حضوری است، تصریح کرد: شرایط پذیرش داوطلبان این است که همه داوطلبان با مدرک دیپلم و بالاتر با حداقل معدل دیپلم 12، شرط سنی حداکثر چهل سال و  موفقیت در مراحل پذیرش است.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌‌نام یکم تا ۳۱ اردیبهشت است، گفت: محل ثبت‌نام نیز سعدی وسط جنب کتابخانه سهروردی کوچه عباسقلی خان مدرسه علمیه الزهرا(س) زنجان است و شماره تماس حوزه علمیه الزهرا (س) 33360030 و 33322183 نیز پاسخگوی تماس‌گیرندگان است.

گفتنی است، پذیرش حوزه‌های علمیه در دو سطح کوتاه‌مدت و بلندمدت بوده و پذیرش کوتاه‌مدت به مدت پنج سال است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان آموزش حوزه علمیه مدرسه معاون حوزه کوتاه مدت بلند مدت علمیه الزهرا حوزه علمیه پذیرش حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد

احمد رضا اجتهادی گفت: این تعداد فضای آموزشی شامل ۲۴۰ کلاس درس با زیربنای ۴۴ هزار و ۹۵۰ مترمربع است که در اختیار دانش‌آموزان استان قم قرار گرفته‌است.

مدیرکل نوسازی مدارس قم عنوان کرد: سال گذشته کلنگ‌زنی پنج پروژه جدید نیز به انجام رسید که در حال ساخت است.

اجتهادی بیان کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس قم، طرح استفاده از ظرفیت‌های خیری برای درآمدزایی و خودکفایی مدارس و پیگیری این موضوع را در استان در دستور کار دارد که یکی از جلوه‌های این امر، پیگیری تاسیس سامانه تولید برق از انرژی پاک خورشیدی در پشت بام مدارس است.

مدیرکل نوسازی مدارس قم  بیان کرد: سال گذشته همزمان با آیین بهره‌برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی سراسر کشور در ایام الله دهه فجر، سامانه تولید برق از انرژی خورشیدی در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) به بهره‌برداری رسید که ۲۰ کیلووات ظرفیت دارد و طبق نرخنامه مصوب سال گذشته، می‌تواند در هر ماه حدود ۹۰ میلیون ریال درآمد برای مدرسه کسب کند.

۳۰۵ هزار دانش‌آموز قم در مقاطع مختلف تحصیلی در یک‌هزار و ۴۸۱ واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

۵۶ درصد دانش‌آموزان استان قم در مقطع ابتدایی، ۲۲درصد متوسطه اول، ۱۱ درصد متوسطه دوم، سه درصد فنی حرفه‌ای، چهار درصد کاردانش، چهار درصد پیش‌دبستانی و یک درصد در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل می‌باشند.

۹۵ درصد دانش‌آموزان این استان در شهر و پنج درصد در روستا تحصیل می‌کنند. ۵۰.۴ درصد دانش‌آموزان پسر و ۴۹.۶ نیز دختر هستند تعداد معلمان دوره ابتدایی دراین استان ۶ هزار و ۳۷۸ نفر و تعداد معلمان دوره متوسطه اول و دوم نیز سه هزار و ۴۲۹ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است