Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@21:40:05 GMT

سایپا الگوی اشتغال و کارآفرینی در کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۸۲۴۵

سایپا الگوی اشتغال و کارآفرینی در کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: گروه خودروسازی سایپا با جذب نیرو و استفاده از ظرفیت مددجویان کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی، الگویی موفق و برگزیده را برای همه شرکت‌های کشور ترسیم کرده است. به گزارش پول نیوز، سیدمرتضی بختیاری در مراسم راه‌اندازی مجدد و بازگشایی شرکت سایپاگام اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا یکی از تولیدکنندگان پویا، زنده و موفق در سطح کشور محسوب می‌‌شود که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در داخل، رونق تولید را محقق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ابتکار مدیریت گروه خودروسازی سایپا در استخدام و اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادهای حمایتی کشور، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.
به گفته بختیاری مددجویانی که به استخدام شرکت سایپاگام درآمده‌اند، با کسب آموزش و تخصص لازم در این مجموعه، از نظر بهره‌مندی از حقوق و مزایا، خدمات بیمه درمانی و تکمیلی و سایر مزایای شغلی در شرایط برابر با دیگران هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بسیاری از نیروهای انسانی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تحصیلات و مهارت‌های فنی بالایی دارند و مدیریت گروه خودروسازی سایپا با شناخت این موضوع و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به این حرکت خداپسندانه اقدام کرده است.
بختیاری تاکید کرد: سایپا با به‌کارگیری این نیروهای انسانی جوان و توانمند، ضمن توسعه اشتغال کشور، بهترین روش را برای جهش تولید برگزیده است.
سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم گفت: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مهم سایپا، برداشتن گام‌های اساسی در زمینه اشتغال‌زایی و توسعه تولید در کشور است که بازگشایی مجدد شرکت سایپاگام با تکیه بر نیروی انسانی متشکل از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از جمله این اقدامات است.
وی افزود: فعالیت سایپاگام که در گذشته متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شده و در آینده با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در زمینه تأمین نیروی انسانی توانمند، میزان اشتغال‌زایی و تولید آن افزایش خواهد یافت.
گفتنی است از ۲۵۰ نفر نیروی انسانی شاغل در شرکت سایپاگام، ۱۵۲ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی هستند که روزانه ۳۰۰ ست کامل دسته‌سیم خودرو تولید می‌کنند.
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه سایپا قرار است ظرفیت تولید این شرکت تا پایان امسال به روزانه ۱۰۰۰ ست دسته سیم خودرو افزایش یابد که به موازات آن، نیروی انسانی شاغل در این شرکت نیز با همکاری کمیته امداد و بهزیستی به ۶۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نیروی انسانی استخدام اشتغال زایی تولیدکنندگان سایپا کمیته امداد امام خمینی ره گروه خودروسازی سایپا شرکت سایپاگام کمیته امداد نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی