Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:52:50 GMT

دستگیری کفش دزدان آپارتمانی در تنکابن

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۸۳۹۵

دستگیری کفش دزدان آپارتمانی در تنکابن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن طی اقدام عملیاتی و پلیسی ۵ نفر از سارقان منازل آپارتمانی را که در سطح شهراقدام به سرقت کفش می‌کردند را شناسایی و دستگیرکردند.

او افزود: طی این عملیات غافلگیرانه ۴۰ جفت کفش سرقتی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ شاه نظری: متهمان طی بازجویی‌ها به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به این که این گونه عملیات‌ها به منظور ارتقاء امنیت شهروندان میباشد بیان داشت سارقان خط قرمز پلیس میباشند و پلیس شهرستان تنکابن به شدت با این افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارق حرفه ای مرجع قضائی امنیت اجتماعی شهرستان تنکابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد