Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:22:05 GMT

امری: برای مربیگری یک تیم لالیگایی آماده ام

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۸۴۰۰

امری: برای مربیگری یک تیم لالیگایی آماده ام

اونای امری که پس از اخراج از آرسنال بدون تیم است، از آمادگی خود برای بازگشت به لالیگا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری بعد از گذراندن یک دوره نسبتا موفق در تیم های سویا و  پاری سن ژرمن، در سال 2018 لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال را برای چالش جدید خود انتخاب کرد. با این وجود سرمربی اسپانیایی‌ بعد از حدود یک سال و نیم در اواسط فصل جاری و به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف از هدایت توپچی ها برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت نام او در کنار باشگاه های زیادی مطرح شده ولی امری هیچ واکنشی نسبت به شایعات نشان نداده است.

 

 

 

 

امری در مصاحبه جدید خود با یورو اسپورت گفت که دوست دارد یک بار دیگر شانسش را در اسپانیا امتحان کند.

سرمربی اسپانیایی گفت:« من آماده بازگشت به مربیگری هستم. در اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، فرانسه یا جاهای دیگر؛ اما اگر از من بپرسید که من کجا خواهم بود، فکر می‌کنم به لالیگا نزدیکتر باشم.

چهار سال است که خارج از اسپانیا هستم و باید بگویم که اگر پیشنهاد خوبی برسد و پروژه جاه طلبانه ای باشد، حاضرم بار دیگر به لالیگا برگردم.»

 

روزهای قرنطینه:« در این مدت بازی‌های زیادی را تماشا کرده ام. بازی تیم های مختلف با سبک هایی متفاوت. همیشه سعی من در پیشرفت است و اینکه به روز باشم. قرنطینه فرصت خوبی بوده تا بتوام بر اطلاعاتم اضافه کنم.»

 

 

اونای امری (سرمربی) آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اونای امری سرمربی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر لالیگایی ایران فسخ کرد

با اعلام باشگاه فوتسال پالما اسپانیا، سالار آقاپور، لژیونر ایرانی این تیم به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی قراردادش را با این تیم فسخ کرد و به ایران بازگشت.

آقاپور که در نیم فصل حضورش در پالما با مشکلاتی از جمله مصدومیت‌های مداوم همراه بود، سرانجام نتوانست با باشگاه اسپانیایی ادامه دهد و پس از توافقی دو طرفه از این تیم جدا شد.

بازیکن تیم ملی فوتسال که با جدایی از مس سونگون و با قراردادی ۳ ساله به این تیم اسپانیایی پیوسته بود، در ۱۹ بازی خود برای این تیم در همه رقابت‌ها تنها موفق به زدن ۶ گل شد و پس از تجربه‌ای ناموفق به ایران بازگشت.

دیگر خبرها

  • فواید ورزش شنا که از آن ها بی خبر بودید
  • رنار: آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • گل رودریگو به اسپانیا روی اشتباه اونای سیمون (اسپانیا 2-1 برزیل)
  • مراسم خاص همراه با تولد سرمربی در تمرین آبی‌ها
  • لژیونر لالیگایی ایران فسخ کرد
  • لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!