Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:36:13 GMT

وکیل استراماچونی: به اسکوچیچ احترام می‌گذاریم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۸۶۴۲

وکیل استراماچونی: به اسکوچیچ احترام می‌گذاریم

وکیل آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال اعلام کرد که موکلش نهایت احترام را برای سرمربی فعلی تیم ملی قائل است.

به گزارش "ورزش سه"، در پی  انتشار شایعاتی مبنی بر مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی سابق  تیمهای اینتر و اودینزه ، وکیل او ، فدریکو پاستوره‌لو با انتشار یک بیانیه اینستاگرامی که توسط خود استرا هم استوری شده به این شایعات واکنش نشان داد:

 

 

پاستوره‌لو در این بیانیه نوشته است::در ارتباط با اخباری که در سطح دنیا در مورد تماس بین شرکت ما و فدراسیون ایران در ارتباط با آقای استراماچونی منتشر شده، آقای استراماچونی مجددا علاقه خودش را به مردم ایران نشان می دهد و  همیشه ارتباط با آنها را حس می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


من می خواهم  احترام خودمان را به  نقش سرمربی کنونی  تیم ملی  بیان کنم.  آقای استراماچونی برای ایشان(دراگان اسکوچیچ) بهترین آرزوها را دارند و خواهان موفقیت تیم ملی ایران هستند.

آندره آ استراماچونی (سرمربی) دراگان اسکوچیچ (سرمربی) تیم ملی ایران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی سرمربی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران استقلال تهران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد. - اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • ببینید | احترام به رقیب
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است