Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:33:42 GMT

یک نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی به مدار تولید یزد اضافه می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۸۶۸۲

یک نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی به مدار تولید یزد اضافه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل اسدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به خساراتی که طوفان به شبکه برق استان وارد کرده بود، اظهار داشت: در طول مدت شیوع کرونا، پیمانکاران شرکت برق منطقه‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم به صورت دائم مشغول به فعالیت بودند.

وی تصریح کرد: در این ایام فعالیت این پیمانکاران و کارکنان شرکت برق شاید کمتر دیده شده باشد ولی همین خدمات به صورت دائم صورت گرفت تا مشکلی در زمینه تأمین برق بیمارستان‌ها، منازل و کارخانه‌ها به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان یزد افزود: بعضی از فعالیت‌هایی که در استان صورت گرفته بود نیاز به فعالیت شبانه‌روزی پیمانکاران داشت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه فعالیت این واحدها را فراهم کردیم.

اسدی با بیان اینکه تاکید شرکت تولید برق یزد بر استفاده از ظرفیت انرژی‌های خورشیدی است، عنوان کرد: امسال در دستور کار داریم که یک نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی را به مدار تولید استان اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با نصب این نیروگاه، ظرفیت اسمی تولید نیروگاه‌های خورشیدی در استان یزد به ۶۸۰۵ مگاوات می‌رسد و به تولید پراکنده نیز ۱۰ مگاوات افزوده می‌شود.

کد خبر 4913235

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد برق منطقه ای یزد نیروگاه خورشیدی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات جهش تولید گرگان ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران
  • توضیحات جدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای+ فیلم
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید