Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی موسسه جهادی منجی،‌ سید هادی غمیلویی مدیر این موسسه ضمن دعوت به همکاری از خیرین و مشتاقان امر خیر گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری رزمایش «همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه»، نیروهای جهادی موسسه «منجی»، تعداد ۳۱۳ بسته حمایتی با ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال  را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: موسسه «منجی» با ۱۰ کارگروه «خیریه» (با زیرمجموعه‌های «جهیزیه»، «خانواده‌های شهدا و جانبازان»، «فقرا و نیازمندان»، «کارتن‌خواب‌ها و معتادان»)، «جهادی و سازندگی»، «علمی»، «ورزش»، «هیئت»، «تحقیق و شناسایی»، «تبلیغی و تربیتی»، «رسانه» و «روابط عمومی» فعالیت می‌کند.

پخت ۵۰۰۰هزار پرس غذای گرم برای خانواده های نیازمند

مدیر اجرایی قرارگاه محرومیت زدایی شهید مطهری گفت : در راستای ارائه خدمات به مردم در سطح قرارگاه محرومیت زدایی منطقه ۷ در جهت محرومیت زدایی با مشارکت با حوزه های برادران وخواهران این ناحیه و شناسایی خانواده های نیازمند در محله ها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا با توجه به مشکلاتی که برای اقشار مختلف جامعه به وجود آمده شروع به کارهای جهادی ومومنانه نمودند.

حامد خیرخواهان افزود : در این طرح کریمانه و خداپسندانه باکمک خیرین وبانیان این کارخیر شروع به تامین اقلام مورد نیاز برای پخت ۵۰۰۰هزار پرس غذای گرم برای خانواده های شناسایی شده و با کمک نیروهای جهادی این ناحیه شروع به پخش در محله های محروم نمودند.

ارائه خدمات پزشکی و درمانی و تامین اقلام مورد نیاز

سرهنگ قاسمعلی محمدی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی منطقه ۷ ناحیه شهید مطهری در بازدید از این کارگروه جهادی دستورات لازم در خصوص همکاری های بیشتر و تعاملات در انجام کار این قرارگاه صورت را صادر کرد .

وی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به مردم سطح منطقه هفت تهران در جهت محرومیت زدایی درمانی و پزشکی در این منطقه قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه شهید مطهری منطقه ۷ تهران با هماهنگی و مشارکت سپاه محمد رسول الله و همچنین مشارکت حوزه های مقاومت بسیج برادران و خواهران و پایگاه های تابعه اقدام به ارائه خدمات پزشکی و درمانی و تامین اقلام مورد نیاز محله کرد.

در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا طرح هایی از جمله ضدعفونی مساجد و اماکن مذهبی و مدارس ۲۸۰ باب به صورت مدام، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی ۷۵۰ نقطه به صورت مداوم،توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی ۱۶۸۷۰۰ بسته توزیع در ایام شعبانیه،توزیع ماسک و دستکش به تعداد ۱۳۷۵۰ عدد توزیع در ایام شعبانیه،توزیع مواد ضدعفونی کننده ۷۸۰ هزار لیتر محلول پودر کار و آب ،‌به کارگیری گروه‌های جهادی تخصصی ( درمانی و بهداشتی و عمومی) ۱۴ گروه سه گروه جهادی تخصصی و ۱۱ خدمت رسان،تعداد افراد گروه های جهادی ۸۵۰ نفر گروه های خدمت رسان و جغرافیا محور،تهیه و توزیع بروشور آموزشی تعداد ۳۰ بروشور در خصوص بروشورها و پوسترهای بهداشت محل کسب، آموزش چهره به چهره عمومی ۱۳۵۰ نفر (آموزش گیرنده) در زمان توزیع محلول ضدعفونی، فعال سازی کارگاههای تولید ماسک ۱۳ کارگاه در کارگاههای تجمیعی و منازل و تولید ماسک به تعداد ۲۷۸ هزار عدد ،‌ اجرا شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارائه خدمات به مردم جانبازان رهبر معظم انقلاب اسلامی ماسک مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قرارگاه محرومیت زدایی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده  با اشاره  اهمیت شعار سال درتحقق اقتصاد مقاومتی  افزود : تمامی برنامه های  طرح ریزی شده در نهادهای حمایتی باید با رویکرد  محرومیت زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی انجام دهیم .

محمد نوبخت نیا اصل تشکیل  بسیج سازندگی را ورود رهبر معظم انقلاب به مقوله محرومیت دانست که  این ماموریت بدست سپاه است  و تصریح کرد:   نارضایتی مردم از کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث بروز آسیب در جامعه می شود و به همین خاطر با دستوروتدابیر رهبر معظم انقلاب ، این اقدام بدست نیروهای سپاه  انجام می شود .

وی درادامه گفت: پای کاربودن دستگاههای اجرایی و مردم همراه با بسیج سازندگی باعث خدمت به مردم می شود که در آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه به عینه دیده شد .

فرماندار شهرستان نقده با اشاره به حملات موشکی به رژیم غاصب تصریح کرد : غرش موشک ها ی سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام با وعده الهی است .

 

سرهنگ مرتضوی فرمانده سپاه نقده با اشاره به اجرای  بیش از ۱۱ هزار متر مربع آسفالت با مشارکت دستگاههای اجرایی افزود :۳ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمدان توزیع و همچنین با شناسایی سرمایه گذاری در بخش تولید، بیش از ۵۰ میلیارد تومان در بخش  اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت کرده ایم.

 

دیگر خبرها

  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس