Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

اگه میشه صدای ما دانشجوها رو به گوش روسای محترم برسانید و از ما حمایت کنید. من در خونه مادری دارم که مشکل حاد تنفسی داره و از اسپری مخصوص آسم استفاده میکنه، دو ماه از ترس هیچ جایی نرفتیم و خودمون رو قرنطینه کردیم از شما دوستان خواهشمندم تا جایی که امکانش هست تقاضای ما رو به گوش مسوولین محترم برسونین کنکور ارشد و دکتری وزارت علوم به مرداد ماه موکول بشه با تشکر

 

شرکت سرمایه گذاری کشاورزی ایران

باسلام این شرکت در 22 سال پیش بابت سهام در بانک کشاورزی ثبت نام انجام می داد و سهام خریدم اما 22 سال گذشته از سهام و سود آن خبری نیست و جوابگو نیستند و هر وقت زنگ می زنیم می گویند از سال بعد شروع می کنیم سود بدهیم با تشکر پیگیری نمائید و از صدا و سیما پخش کنید.

 

عدم پرداخت بیمه عمر جانبازان متوفی

با عرض سلام خدمت شما پدر من که جانباز جنگ تحمیلی بودن سال 96 فوت شدن اما تاکنون بیمه عمر ایشان با وجود مراجعات مکرر پرداخت نشده است و این مشکل برای تمام خانواه‌هایی که شرایط ما را دارن وجود داره. حتی گفتن که بیمه عمر این عزیزان فقط 10 میلیون تومان هست.


آیا آزمایشگاه می تواند نتیجه آزمایش فرد در مورد کرونا به دیگران اعلام کند؟

یک آزمایشگاه نتیجه آزمایش کرونا را بدون اطلاع به سازمان محل کار فرد اعلام نموده و واحد کارگزینی بدون هیچ بررسی یک کارمند با ۲۰ سال سابقه را از اداره اخراج می کند  آیا آزمایشگاه و کارمند کارگزینی چنین اختیاری دارند؟  من کجا باید اعتراض کنم.


نظام قدیم

چرا نظام قدیم ها که به خاطر پشت کنکوری بودن شرایط روحی مناسبی ندارند مورد ظلم و بی توجهی قرار میدین! آقایون مسئول اگر پسر و دختر خودتون نظام قدیم بود حاضر بودین این مسائل پیش بیاد؟؟

آموزش پرورش

مشکل کمبود مودم برای خانوادها و دو سه برابر شدن قیمت مودم ِ و کمبود در بازار


تعویق کنکور ارشد و دکتری وزارت علوم

بدلیل شیوع کرونا و وضعیت نامطلوب بعضی شهرها خواستار تعویق کنکور ارشد و دکتری هستیم؛ اضطراب همزمان کنکور و بیماری خیلی در نتیجه عملکرد دانشجویان اثر منفی دارد.کتب من هنوز خوابگاه مانده و نتوانستم حتی آنها را برگردانم. همچنین حوزه من در اهواز است اما من در اصفهانم. چگونه بدون خوابگاه به شهر دیگری بروم؟ ما خواستار تعویق کنکور هستیم.


فروش دامنه های ملی ir در بازار سیاه به قیمت های بسیار بالا

میخواستم راجب مافیا دامنه های ملی ir که چند سالیه تو فضای اینترنت خیلی راحت بازار سیاه راه انداختن گزارش بدم. چند وقت پیش خواستم دامنه ای با کسب و کار خودم راه اندازی کنم که متوجه شدم قبلا ثبت شده و با ورود به سایت دامنه دیدم دامنه رو برای فروش با قیمت بسیار بالا قرار داده یعنی دامنه های خاص رو اشخاصی با مبلغ 3 الی 4 هزار تومن ثبت و به قیمت های باور نکردنی تو بازار سیاه می فروشند. خواستم لطفا پیگیری کنید این بازار سیاه دست کیه چرا دولت فکری به حال این بازار غیر مجاز نمیکنه؟

 

شکایت از سازمان اوقاف وامور خیریه

با احترام به اطلاع میرسانم اینجانب دو سال پیش در پنجمین آزمون فراگیر دستگاه های دولتی استخدامی سازمان اوقاف شرکت کردم و پس از طی تمامی مراحل قانونی و قبولی نهایی در آزمون، بدون هیچ دلیل موجهی از استخدام بنده و  ۸۳ نفر دیگر جلوگیری کردند که پس از طرح شکایت در دیوان عدالت اداری و محکوم شدن سازمان به استخدام شکات متاسفانه سازمان اوقاف باز هم در زمینه استخدام شکات پاسخگو نبوده در طی مدت بیش از یک سال موجبات تضرر مادی و معنوی به داوطلبان گردیده اند.


ثبت نام کتب درسی1400

با سلام ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی 1400 از وزارتخانه توسط اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس اجبار شده چی میشد در مهرماه هزینه کتاب گرفته میشد تا دغدغه اولیا در این ایام بیکاری کمتر میشد.

 

گرانی در بازار موبایل

این مدت که کرونا وارد ایران شد و بازارها بسته شدن سردرگمی در بازار موبایل هم مثل بازار دیگر جنس ها به چشم خورد و قیمت گوشی موبایل 20 تا 30 درصد افزایش داشت. خیلی ها گفتند شاید با باز شدن بازارها و مراکز خرید روند افزایشی قیمت موبایل تموم بشه و روند کاهشی قیمت ها رو شاهد باشیم اما این گونه نشد و حال که بازارها و مراکز خرید باز شدند هم باز این روند افزایشی ادامه دارد انگار فرصت خوبیست برای سودجویان . من از باشگاه خبرنگاران جوان میخواهم که به این موضوع رسیدگی کنند.

 

پرداخت شهریه پیش دبستانی

به استحضار می رساند مسئول پیش دبستانی مدرسه دکتر قریب در اسلامشهر درخواست پرداخت کامل شهریه را دارن در صورتی که در این منطقه قشر ضعیف زندگی می کنند و از بهمن ماه تعطیل می باشد و در ۴ ماه قبل بهمن به خاطر آلودگی و دیگر اتفاقات در کل ۱ ماهی هم تعطیل بوده اند در این شرایط که مردم از لحاظ اقتصادی در فشار هستند این مسئول با تهدید که اجازه ثبت نام در کلاس اول را نخواهد داد و کتاب نوآموزان را در اردیبهشت تحویل دادند خواهشمند است پیگیر این مورد باشید تا در حق ما ظلم نشود. آیا در این شرایط باید اینگونه رفتار کرد. وظیفه دولت در این شرایط واقعا چیست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه خبرنگاران جوان سایت باشگاه خبرنگاران جوان پیام های مردمی باشگاه خبرنگاران جوان کنکور ارشد و دکتری تعویق کنکور بازار سیاه بیمه عمر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۳۲۷ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • اختصاص ۲۵ درصد کل اشتغال ۱۴۰۳ به فارغ التحصیلان