Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی حکمی از سوی حسین نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، حسن عمیدی به سمت سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل منصوب شد.

در متن این حکم که به امضای مدیرعامل رسیده است، چنین آمده:

" جناب آقای حسن عمیدی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی، با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم سرافراز ایران را سرلوحه خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید. "

بیشتر بخوانید: یک قطعه تمبر یادبود در حوزه میراث فرهنگی ایران و جهان منتشر شد

مدیر عامل همچنین با صدور لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های محمدمهدی بهرامی مدیر کل پیشین دفتر امور پست بین الملل و سرپرست دفتر روابط عمومی در دوران تصدی این دو مسئولیت قدردانی به عمل آورد.

گفتنی است؛ حسن عمیدی پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات، معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس موزه ارتباطات مشغول خدمت بوده است.

وی با حفظ سمت رییس موزه ارتباطات به عنوان سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل متصوب شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست انتصاب جدید انتصاب سرپرست مرسولات پستی دنیای ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها