Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@06:43:02 GMT

طرح تبلیغی انصارالحجه در اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۰۰۸۱

طرح تبلیغی انصارالحجه در اهواز آغاز شد

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری شامگاه چهارشنبه در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه رمضان اماکن مذهبی ، حسینیه ها و مساجد در راستای رعایت مسایل بهداشتی تعطیل است، اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح جامعه روحانیت و طلاب با حضور در مناطق مختلف شهرستان اهواز در راستای اهمیت این ماه مبارک تبلیغ می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: مواردی که در ماه رمضان در مساجد و حسینیه ها از سوی جامعه روحانیت مطرح می شود ، در این طرح به صورت سیار در مناطق مختلف اهواز برای مردم بازگو می شود تا مردم از برکات این ماه بیشتر استفاده کنند.

وی تصریح کرد : این طرح در روزهای گذشته به صورت آزمایشی در برخی مناطق اجرا شد و به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفت .

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت : اجرای این طرح تا آخر ماه رمضان در سطح شهرستان اهواز ادامه دارد و در نقاط مختلف استان نیز برای اجرای آن برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد : همچنین از حوزه های علمیه در سطح استان خواستاریم تا در این زمینه اقدامات لازم را صورت داده و این طرح را در سطح شهرستان اجرا کنند.

برچسب‌ها اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهواز اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم بهمئی

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از کهگیلویه وبویراحمد، گروه های جهادی به مناسبت های مختلف با اهداف مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و روستایی بهمئی اعزام شدند.

خدمت این گروه‌های جهادی در بخش های مختلف عمرانی، آموزشی، پزشکی و کشاورزی است و بیشتر گروه های جهادی بانوان در زمینه درمان، آموزش و ترویج فعال هستند.

فعالیت گروه عمرانی شامل ساخت مسکن محرومان، ساخت سرویس بهداشتی، طرح های آبرسانی، ایجاد منبع آب و دیوار چینی محوطه مدارس در مناطق محروم بهمئی است.

برگزاری کلاس های آموزشی تقویتی برای دانش آموزان نیازمند، برگزاری دوره های مشاوره و حقوقی نیز از دیگر خدمات گروه های جهادی است.

این گروه جهادی ۴۰نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد می‌باشد که اعزام گروه های دیگر تا اواخر فروردین نیز وجود دارد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225283 برچسب‌ها مناطق محروم

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت
  • زمینه مشارکت مردم در حوزه اقتصادی فراهم می شود
  • فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف استان
  • شتاب روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی
  • روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی شتاب یافته است 
  • روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی شتاب یافته است
  • بارش باران در مناطق مختلف استان سمنان
  • اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم بهمئی