Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در شرکت ایران ترانسفو برگزار شد با اعلام جهش تولید ۲۵ درصدی در فروردین ماه سال جاری گفت: امسال افزایش تولید ۱۴ درصدی دراولویت برنامه هاست.
ظهیریان از راه اندازی خط تولید سیم لاکی با ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه خبرداد وگفت: اشتغالزایی و افزایش سود دهی بالا ازمزیت‌های این خط تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او راه اندازی ترانسفورما تور‌های هوشمند و راکتور ایتییوم را از دیگر برنامه‌های این شرکت در آینده نزدیک برشمرد.

ظهیریان از اقدام قابل تحسین ورود دستگاه قضا استان در خصوص مشکلات خصوصی سازی، رفع موانع تولید، وصول ۳۴ میلیارد تومان طلب این شرکت را از جمله اقدمات دستگاه قضا برای توسعه ورفع موانع تولید دانست.

مدیرعامل ترانسفو افزود:محصولات ترانسفو ۸۵ درصد نیاز صنعت نفت، خورودسازی، فولاد، سیمان وحمل ونقل کشوررا تامین می‌کند.         انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران ترانسفو اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • راه اندازی دستگاه «اتوآنالایزر» در مجموعه آزمایشگاهی شهرستان گالیکش