Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبخت گفت: دو پروژه اتصال به شبکه ریلی سراسری و احداث بزرگراه سراسری چهار محال و بختیاری در دولت دوازدهم تکمیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد باقر نوبخت» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهار محال و بختیاری که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور استاندار و اعضای شورای برنامه ریزی استان و همچنین رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاون وزیر راه و شهر رسازی برگزار شد، گفت: تکمیل دو پروژه اتصال راه آهن استان به شبکه سراسری و همچنین تکمیل بزرگراه سراسری استان چهار محال و بختیاری تا پایان دولت دوازدهم انجام خواهد شد و در این راستا آمادگی وجود دارد تا با تخصیص منابع لازم این دو پروژه با سرعت بیشتری عملیاتی و به مرحله بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه سال گذشته حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی اعتبار پرداخت شده است گفت: این اعتبارات در سال ۹۷ حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان بوده و بر اساس قانون بودجه در سال ۹۹ بیش از ۸۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی اختصاص داده خواهد شد.

نوبخت در ادامه گفت: از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری می خواهم که سهم بیشتری از این منابع دریافت کنند که راهکار اصلی آن حرکت سریعتر در مسیر اتمام پروژهها طی سال ۹۹ است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: طی هفته آتی مسئولان استان چهارمحال و بختیاری براورد های خود از طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در استان را به سازمان برنامه و بودجه ارسال کنند تا در خصوص تخصیص بهینه اعتبارات تصمیم‌گیری شود.

نوبخت تاکید کرد: با توجه به سردسیر بودن منطقه چهارمحال و بختیاری باید اجرای پروژه ها تا قبل از پایان تابستان با شتاب و سرعت بیشتر انجام شود.

در این جلسه تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آمادگی این نهاد برای تکمیل بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گفته تابش پی کنی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در استان انجام شده و طبق تعهد داده شده این پروژه ها ظرف یک سال به پایان خواهد رسید.

در ادامه این جلسه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح دو پروژه مهم تکمیل مسیر ریلی استان چهارمحال و بختیاری و همچنین بزرگراه سراسری این استان گفت: پروژه اتصال مسیر راه آهن استان چهارمحال و بختیاری به راه آهن سراسری کشور انتخاب پیمانکار آن مراحل زیرسازی روسازی و تکمیل ایستگاه در حال انجام می‌شود است اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان برای سالهای ۹۸ و ۹۹ بوده که قسمتی از آن نیز تخصیص داده شده است.

او ادامه داد: همچنین تکمیل بزرگراه سراسری استان تنها سه کیلومتر باقی مانده و به نظر می رسد با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه تا اردیبهشت ماه سال بعد نیز این پروژه تکمیل شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد باقر نوبخت محمدباقر نوبخت نوبخت استان چهارمحال و بختیاری چهار محال و بختیاری بزرگراه سراسری میلیارد تومان استان چهار دو پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد در این استان اظهار کرد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره هفت ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدرهای جدید برق‌رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره پنج در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق‌رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدرهای اختصاصی فاز یک و دو معادن سنگ بی ‌دکل و باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره چهار فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: برق‌رسانی به نواحی صنعتی، ارتقای ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال‌زایی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

کد خبر 747143

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • ۳۰۰کیلومتر راه روستایی استان کرمان در دولت سیزدهم احداث شد
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • قطار وعده‌ ها برای اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی!
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری