Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@08:52:53 GMT

کارگران روز مزد و دست فروشان اولویت اول توجه هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۷۰۳

کارگران روز مزد و دست فروشان اولویت اول توجه هستند

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آسیب هایی که ناشی از کرونا گریبان گیر مردم شده است، گفت: کارگران روز مزد و دست فروشان اولویت اول توجه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید امیر سامع» در جلسه فوق العاده «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به کارگران در شرایط فعلی اظهار داشت: برای افرادی که کسب و کاری نداشتند و دست فروشان و روزبازاران یک لیست باکدملی ارائه کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان این که این افراد اولویت اول محسوب می‌ شوند، گفت: این افراد به اضافه تعداد افرادی که در انبارهای بازیافت کار می‌کنند در آینده مورد کمک قرار خواهند گرفت.

 

وی بیان داشت: شهرداری قم در قالب استمهال چک ها و نگرفتن اجاره ها کمک کرده است، اما باید به دو بخش دست فروشان و کارگران روز مزد بیشتر رسیدگی شود.

 

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام «لطفی نیاسر» نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه های متنوع زیادی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان قم در ادامه عنوان کرد:اما به دلیل این که هنوز استان قم وارد وضعیت سفید نشده است، این آمادگی را داریم که در قالب برنامه های مختلف با حضور مسؤولان نسبت به بیماری کرونا تذکرات جدی داده شود، همچنانکه ما در ایام ماه رمضان برنامه گفت‌وگوی ویژه نداریم ولی به دلیل شرایط موجود آمادگی جلسات گفت‌وگوی ویژه نیز وجود خواهد داشت.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگران روز مزد شهرداری قم دست فروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد

ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل از اهدای سفر معنوی مشهد مقدس به خانواده پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل خبر داد.

میرمحمد سیدهاشمی، ۲۶ فروردین در جلسه ویژه ای از آقای «س.فتوحی» پاکبان نمونه شهر که در روزهای بارش باران در شهر اردبیل در راستای رفع آبگرفتگی معابر شهری تلاش ویژه کرده بود، تقدیر و تجلیل شد.

وی با بیان اینکه این جلسه،علاوه بر تقدیر از این پاکبان خدوم در واقع تجلیل نمادین و خداقوت گویی به تمامی کارگران خدوم شهرداری است؛ افزود: ما در مجموعه ی شورا دست بوس تمامی کارگران و پاکبانان خدومی که که با تعهد و مسئولیت پذیری، وظیفه خود را فراتر از انتظار برای این شهر انجام می‌دهند، هستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در راستای عمل به فرمایشات دکترآیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در اردبیل و امام جمعه اردبیل مبنی بر اهدای یک سفر معنوی به خانواده این پاکبان، اعضای شورای شهر یک سفر زیارتی به مشهد مقدس را به خانواده این پاکبان تلاشگر و خدوم اهدا کردند.

سیدهاشمی با اشاره به اینکه شاید بخشی از این موضوع که پاکبان شهرداری در راستای رفع آبگرفتگی معابر دچار زحمت شده است از کم کاری مجموعه شهرداری و شورا باشد اما بخشی هم مربوط به مباحث شهروندی و فرهنگ شهروندی است.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی در حوزه فعالیت تمامی کارگران شهرداری بویژه کارگران خدمات شهری و سازمان آتشنشانی افزود: همواره جایگاه تمامی کارگران برای ما بسیار ارزشمند است و همه وظیفه داریم قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لودر راهداری بر اثر بی‌احتیاطی کارگران واژگون شد نه سیل
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد
  • حفظ منابع آبی اولویت شهرداری قم
  • تکمیل طرح‌های حوزه درمان و سلامت در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد