Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: طرح «باغ کتاب تبریز» آماده سازی شده و پس از اتمام مراحل تملک محل پادگان سابق، مراحل اجرایی این پروژه آغاز می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سونیا اندیشطی گفت و گویی اظهار کرد: با وجود اینکه بازدیدهای مکرری از این محل انجام یافته، ولی موضوع تملک این پادگان هنوز برطرف نشده است که امیدواریم با همکاری و مساعدت مجموعه استانداری و ارتش، این تملک هر چه سریع تر نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از سال گذشته پیگیر تغییر کاربری محل پادگان و راه اندازی باغ کتاب تبریز بودیم، افزود: این پروژه با فرهنگسراهایی در حوزه موسیقی، تئاتر، کتاب، خوانش کتاب، موزه‌های مختلف و... و. کاربری عمومی برای استفاده شهروندان عزیز را فراهم می‌کند.

اندیش خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این بین شاهد همکاری و مساعدت بسیاری از سوی شهرداری بوده ایم و به شدت پیگیر هستند که با همکاری استانداری و شورای شهر، این پروژه که در بودجه ۹۹ نیز تصویب شده، نهایی شود.

نائب رئیس شورای شهر تبریز با اظهار امیدواری از اجرای این پروژه گفت: امیدوارم این اقدام رویکرد و اتفاقی خوب در حوزه فرهنگ و هنر باشد چرا که باغ کتاب تبریز بزرگترین مرکز فرهنگی در شمالغرب خواهد بود.

اندیش در پایان یادآور شد: مجموعه فرهنگی باغ کتاب تبریز تا پایان امسال تقدیم به همشهریان عزیز خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز باغ کتاب تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان ظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک و دارایی‌های استان در حساب دستگاه‌های اجرایی استان رسوب کرده است.

وی ادامه داد: از این اعتبار یک هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان مربوط به ۵۸ دستگاه اجرایی و مابقی مربوط به ۳۱ شهرداری‌ها استان می‌باشد.

به گفته وی مبلغ ۵۸۰ میلیارد تومان که ۴۹ درصد اعتبار مانده را شامل می‌شود مربوط به ۵ دستگاه اجرایی است.

ذاکریان با بیان اینکه برخی از این اعتبارات رسوب شده مربوط به آذر و دیماه سال گذشته است، گفت: رقم اعلام شده هم اکنون در اختیار مدیران دستگاه اجرایی است و مانع مؤثری برای جذب این اعتبارات وجود ندارد.

وی بر جذب به موقع و با کیفیت اعتبارات تاکید کرد و افزود: مدیران تلاش کنند که جذب به روزهای آخر مهلت قانونی موکول نشود.

کد خبر 6080011

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • تله کابین علی آبادکتول احداث می شود
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد