Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی دشت ناز  ساری در گفتگوی خبری با اشاره به اینکه این فرودگاه همه شرایط یک فرودگاه بین‌المللی به جز راه دسترسی را داراست، اظهار کرد: این مشکل که آزاردهنده و برای مردم زمان بر بود، اکنون در حال رسیدگی است و فعالیت در آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقاطع غیر همسطح جاده جوادالائمه (ع) را یکی از پروژه‌های حوزه راه دسترسی به این فرودگاه برشمرد و افزود: این طرح که با اعتباری مجموعا حدود 400 میلیارد ریال فعال است تا حد زیادی مشکل راه دسترسی را مرتفع می‌کند و طی 2 سال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار مازندران توسعه باند را یکی دیگر از طرحهای مهم این فرودگاه اعلام کرد و گفت: به زودی پیگیری‌ها و مذاکرات لازم با مدیرعامل بنیاد مستضعفان برای اختصاص زمین‌های مورد نظر صورت می‌پذیرد.

حسین زادگان با بیان این که مجموعا اتفاقات خوبی در فرودگاه ساری رقم خورده است ، ادامه داد: سازمان هواشناسی نیز موافقت خود را برای نصب یک دستگاه RVR هواشناسی پس از نصب و راه اندازی سیستم ILS اعلام کرده تا در آینده شاهد لغو پروازها به این شکل نباشیم.

وی افزود :در دو سال اخیر حدود یک سوم به میزان مساحت فرودگاه افزوده شده، در توسعه فرودگاه رامسر اتفاقات خوبی افتاده و مشکلات فرودگاه نوشهر نیز رفع شده که از توجه وزیر راه و شهرسازی قدردانی می‌کنم.

حسین زادگان همچنین ازتسریع در بهره برداری از سامانه «کمک ناوبری» از تخصیص اعتبار برای اجرای جاده روستایی خبرداد و ازمدیرکل راه وشهرسازی خواست تاهرچه سریعتر با اجرای این طرح، زمینه نصب سیستم و بهره برداری ازآن را فراهم کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اقدامات مناسبی در توسعه فضاهای فرودگاهی اتفاق افتاده و قریب 1500 میلیارد ریال در این بخش هزینه شده، تصریح کرد: با تملک زمین برای باند فرودگاه ساری دیگر مشکل خاصی را در این فرودگاه شاهد نباشیم.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده فرودگاه وزیر راه و شهرسازی هواشناسی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تعیین تکلیف یک هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی پارسال در استان برق‌دار و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

سید محمد موسوی با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است، افزود: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان ۱۶۲ کنتور حجمی در چاه‌ها نصب شد.   او ادامه داد: یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱ هزار و ۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی پارسال توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد.    معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها، گفت: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست به همین منظور نیز پارسال به استناد آمار‌های ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.   موسوی افزود: جلوگیری از اضافه برداشت آب‌های زیرزمینی پارسال در ۲۳۹ چاه انجام شد که به برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب پایان داد   او گفت: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • تحقق شعار سال نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌ها است
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی | تحقق رویای حسین شریعتمداری؟
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • دانش‌ بنیان شدن کشاورزی در گرو باور به نقش محوری روستاها است