Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت در گفت و گویی که در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با وضعیت کادر درمان داشت، درخصوص پرسشهای مطرح شده درباره پرداخت فوق‌العاده ویژه کارکنان وزارت بهداشت گفت: اگر منظور فوق‌العاده شغل موضوع فصل هشتم آیین نامه مصوب هیئت امناست، از ابتدای اسفند ماه به همراه سایر اقلام این فصل به میزان ۵۰ درصد اضافه شده است، همچنین دستورالعمل پرداخت فوق‌العاده خدمات ارزنده کرونا در حال تهیه است و به زودی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص آزمون استخدامی برای استخدام کارکنان جدید و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی شاغل نیز گفت: اخیرا به دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شد تا ۴۰۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته تا آخر اردیبهشت به کارگیری شوند تا امکان استفاده از مابقی ظرفیت ازمون استخدامی فراهم شود.

نوبخت افزود: اخیرا برای جذب ۲۲۸۰ نفر به صورت قراردادی تامین اعتبار شده و برای حدود ۳هزار نفر دیگر هم پس از بررسی های لازم در ماههای آینده تامین اعتبار خواهد شد و به مرور جذب خواهند شد.

به گفته وی این نیروهای قراردادی از بین آن دسته از افرادی که حد نصاب آزمون قبلی را به دست آورده‌اند، انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد که استخدامها در نظام سلامت کشور متناسب با ساخت و سازها در این بخش نبوده است و حتما نسبت به گسترش استخدامها در بخش سلامت کشور اقدام خواهیم کرد.

 

معاون رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه کارکنان شرکتی شاغل ارتباط استخدامی با وزارت بهداشت ندارند امکان تبدیل وضعیت آنها وجود ندارد و در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی رقابتی امکان جذب آنها وجود دارد.  

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: شاغلان قراردادی در نظام سلامت کشور تا ۸۰ درصد از امتیازات لحاظ شده در فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری بهره‌مند خواهند شد و همچنین بررسیهای لازم انجام خواهد شد تا برای پرسنل شرکتی وزارت بهداشت که رابطه استخدامی با این وزارت خانه ندارند، اقدامات لازم لحاظ شود.

 نوبخت در ادامه با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری گفت: در سال گذشته حدود ۵ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی لحاظ شده بود که در سال جاری این رقم تقریبا دو برابر شده است. همچنین ۱۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای بیمه تکمیلی بازنشستگان  در نظر گرفته شده است.

نوبخت یادآور شد که به زودی با حضور نمایندگان تشکلهای ذی ربط در بخش بهداشت و درمان مشکلات و کمبودهای این بخش بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: درمان وزارت بهداشت آیین نامه علوم پزشکی سازمان برنامه و بودجه سلامت رئیس جمهور برنامه و بودجه قانون حقوق بهداشت و درمان حقوق درمان سازمان برنامه و بودجه سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عین اللهی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ تیم دو نفره بهداشتی در کل کشور برای فعالیت در ایام نوروز اعزام کرده‌ایم، گفت: ۶۵۷ مرکز جامع در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد بهداشتی در این ایام مشغول به کار هستند، افزود: ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در کل کشور، ۵۷۰۰ آمبولانس، ۶۴ اتوبوس آمبولانس، ۲ هواپیما اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتورلانس و ۵ شناور دریایی در ایام نوروز برای خدمت رسانی مشغول فعالیت هستند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این ایام مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان