Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@05:12:33 GMT

باران در بیشتر استان‌های کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۳۱۱۴

امروز در بیشتر استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد بارندگی باران خواهیم بود. ناطقان: امروز در بیشتر استان‌های کشور به جز (سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان) شاهد بارندگی باران خواهیم بود. بارندگی تا جمعه بعد از ظهر در شمال‌شرق ادامه می‌یابد. همچنین در ساعات بعد از ظهر جمعه در برخی نقاط شمال‌غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شنبه بارش در شمال‌غرب، غرب، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه‌های زاگرس شمالی پیش‌بینی می‌شود. همچنین در مناطقی از نوار شرقی کشور نیز بارش به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

یکشنبه در نیمه شمالی و نوار شرقی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و دوشنبه به جز در شمال‌شرق در بیشتر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود.


شایان ذکر است، طی این مدت بارش گاهی با رعدوبرق و وزش باد همراه بوده و شدت آن پنجشنبه در شمال‌شرق، برخی نقاط استان‌های کرمان، فارس و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، جمعه در شمال‌شرق و شنبه در شمال‌غرب و غرب پیش‌بینی می‌شود. انتظار می‌رود در برخی از این مناطق بارش باد شدید و ریزش تگرگ نیز همراه باشد.

پنجشنبه خلیج فارس مواج بوده و غبار آلود بودن آسمان استان‌های بوشهر و جنوب خوزستان دور از انتظار نیست.

همچنین دوشنبه در طول روز در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان وزش باد شدید خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: استان ، ناطقان ، باران ، سیستان ، بارش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استان ناطقان باران سیستان بارش شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور