Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:19:21 GMT

حمایت از شرکت‌های تاثیرگذار در تولید، یک تکلیف است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۳۲۵۷

حمایت از شرکت‌های تاثیرگذار در تولید، یک تکلیف است

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: حمایت از شرکت‌های تاثیرگذاری چون ایران‌ترانسفو یک تکلیف است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در سال‌جاری که روز گذشته (10 اردیبهشت) به میزبانی شرکت ایران‌ترانسفور برگزار شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت و دیدار با کارگران این واحد صنعتی، گفت: در گذشته شرکت ایران‌ترانسفوی زنجان با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که با ورود دستگاه قضایی استان و دستور ریاست قوه قضائیه، پیگیری مشکلات این شرکت وارد فاز جدید و حساسی شد که با ورود قضایی و حقوقی در سال گذشته از ورود مبلغ قابل توجهی خسارت به دولت و بیت‌المال جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، وی با بیان اینکه از اولویت‌های رئیس قوه قضاییه، مبارزه با فساد است، بیان کرد: در این راستا و برای تحقق این سیاست در استان، توفیقات بسیار خوبی حاصل شد؛ لذا حمایت از شرکت‌هایی که نیاز به حمایت قضایی و حقوقی دستگاه قضایی دارند با قوت و قدرت به عمل خواهد آمد؛ چرا که این یک وظیفه و تکلیف برای مجموعه دستگاه قضایی است.

این مسئول با بیان اینکه در این شرکت برابر گزارش مدیرعامل ۲۰۰۰ کارگر مشغول به کار هستند، اظهار کرد: ایران‌ترانسفوی زنجان یکی از شرکت‌های مهم و موثر در تولید این محصول و نیز در اقتصاد کشور دارد، لذا حمایت از چنین شرکت‌هایی یک تکلیف است و دستگاه قضایی استان حمایت همه جانبه از این شرکت‌ها خواهد کرد.

صادقی‌نیارکی تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در سال گذشته کارنامه خوبی به‌جا گذاشت و در سال جدید نیز حمایت‌های قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی از تولید و شرکت‌ها، بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت ایران‌ترانسفو زنجان ۸۵ درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می‌کند، افزود: در صورت ایجاد مشکل برای این شرکت، نه تنها مشکلاتی برای شرکت به‌وجود می‌آورد، بلکه برای صنعت برق و سایر بخش‌ها نیز مشکلاتی به‌وجود خواهد آمد گه تولید و اقتصاد کشور آسیب خواهد دید.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان، حل مشکلات شرکت ایران‌ترانسفو زنجان بود که خوشبختانه این گره گشوده شد و به تولید آسیب نرسید و بی‌تردید برکات این کار در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

گفتنی است، با حضور رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان زنجان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی، ساختمان جدید شرکت ایران‌ترانسفو زنجان که مزین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ایران ترانسفو زنجان دادگستري اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان ستاد اقتصاد مقاومتی شرکت ایران ترانسفو دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم

احمدرضا جمشیدی مدیرعامل یک شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح زمینه فعالیت این شرکت اظهار کرد:‌ هدف از ایجاد این شرکت تولید تجهیزات آب و هواشناسی بود که پس از چند سال کار و تحقیق موفق شدیم اکثر تجهیزات مربوط به آب و هواشناسی را در کشور بومی‌سازی کنیم.

وی افزود:‌ فعالیت این شرکت تولید تجهیزات آب و هواشناسی است، سنسور‌ها و تجهیزات مختلفی که پارامتر‌های محیطی مانند دما، رطوبت، فشار هوا، سرعت و جهت باد و ... را اندازه‌گیری می‌کند، تولید می‌کنیم و در اختیار عموم قرار می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت فناور «صبا پردازش خاورمیانه» مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت:‌ این شرکت سال ۱۳۹۴ ثبت شد؛ اما تحقیق و توسعه و در واقع آغاز به کار شرکت از سال ۱۳۹۵ بود. در مدت فعالیت این شرکت ارتقای تجهیزات تولیدی در دستور کار بوده و اکنون تجهیزات تولیدی می‌تواند با تجهیزات اروپایی و آمریکایی رقابت کند. برنامه‌هایی که در آینده نزدیک دنبال می‌کنیم، استفاده از تکنولوژی‌ها و سیستم‌های جدید و به‌روز دنیا برای ارتقا و به‌روزرسانی تجهیزات تولیدی است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

جمشیدی با بیان نواقص و کمبود‌ها در راه تجاری‌سازی محصولات فناور عنوان کرد: بی‌اعتمادی مردم و مسئولان به تجهیزات و محصولات فناور تولید داخل شاید بزرگ‌ترین مشکل شرکت‌های فناور در راه تجاری‌سازی محصولات باشد از طرفی وجود مشکلات در صادرات به دلیل تحریم‌ها نیز یکی دیگر از نواقص در راه تجاری‌سازی محصولات است.

وی با اشاره به اینکه حمایت خاصی از هیچ نهادی دریافت نکردیم و فقط حمایت از سوی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر بوده است، مطرح کرد:‌ حمایت از جوانان نوآور در همه زمینه‌ها باعث پیشرفت کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد
  • صنایع، مصرف‌کننده ۵۰ درصد از برق کشور
  • ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید مصرف می‌شود