Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: وسایل نقلیه ای که در طرح فاصله گذاری اجتماعی از قانون سرپیچی کردند تا پایان مدت زمان توقیف، امکان نقل و انتقال ندارند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه وسایل نقلیه متخلف از طرح فاصله گذاری تا پایان مدت زمان توقیف، قابل نقل و انتقال نیست، اظهار کرد: بر اساس قانون وسایل نقلیه ای که از مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی سرپیچی کردند و به میزان ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند برای مدت یک ماه وسیله نقلیه توقیف و در این مدت هیچ گونه خدماتی از پلیس دریافت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دارندگان برگ وکالت نقل و انتقال نیز در این مدت نمی‌توانند مبادرت به نقل و انتقال وسیله نقلیه کنند.

ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اعمال جریمه نیم میلیونی و توقیف یک ماهه خودروها را از هشتم فروردین ماه امسال به پلیس راهور ابلاغ کرد. طبق اعلام رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی کشور در این طرح تا پایان فروردین ماه ۴۸۰ هزار خودرو با توصیه و ارشاد و بدون اعمال قانون و جریمه شدن به شهرهای خود بازگشتند، کمتر از ۵۰ هزار وسیله توقیف و۴۲ هزار وسیله نقلیه مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.
 

کد خبر 421437

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح زوج و فرد خودروها ممنوعیت تردد خودرو جریمه نقدی آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح فاصله گذاری اجتماعی نقل و انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم