Web Analytics Made Easy - Statcounter

 غلامعلی ساران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ۶۴ درصد متوفیان را مردان و ۳۶ درصد را بانوان تشکیل داده اند، افزود: میانگین سنی جان باختگان برای مردان ۷۰ سال و برای بانوان ۷۱ سال است.

وی روند آمار فوت شدگان ناشی از کرونا پس از ایام عید را کاهشی دانست و تصریح کرد: با وجود شرایط بهتر در مراکز درمانی این به معنای پایان عمر ویروس کرونا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آرامستان های کاشان ادامه داد: کارکنان این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در طول دو ماه به شکل مستمر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و با رعایت اصول بهداشتی و شرعی به خدمت رسانی پرداختند.

ساران با یادآوری اینکه هزینه های مربوط به کفن و دفن متوفیان در این ایام همانند سایر روزهای قبل از بیماری اعمال شد و هیچ افزایشی در این زمینه نداشتیم، گفت: شکل گیری و تجهیز تیم های مجرب با مشارکت بخش خصوصی اقدامی در راستای انتقال و دفن متوفیان در خارج از سازمان با رعایت پروتکل های ابلاغی و اصول بهداشتی و با هدف جلوگیری از ابتلای بازماندگان به ویروس در طول مدت مراسم بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مجوزی برای برگزاری مراسم در سازمان آرامستان ها صادر نمی شود، خاطرنشان کرد: برخی از آرامستان های سطح شهر کاشان از نظر سلامتی و بهداشت روانی آسیب زا هستند و باید برای دفن مردگان در دارالسلام‌ شهرداری فرهنگ سازی شود.

ساران کاشان را جز معدود مناطقی از کشور دانست که با وجود کسب اجازه برای تیمم فوت شدگان ناشی از کرونا از انجام‌ آن خود داری کرد و با رعایت پروتکل‌های ایمنی خدمت تغسیل را کاملا شرعی و بهداشتی انجام داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا در کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر ۴ متهم حمله تروریستی مسکو

رسانه‌های روسی از حضور ۴ متهم حمله تروریستی به تالار کنسرت در مسکو در دادگاه منطقه باسمانی در پایتخت این کشور خبر دادند.سعید اکرم مرادعلی رجبعلی زاده، دلیرجان میرزایف ۳۲ ساله تبعه تاجیکستان، فریدون شمس الدین ۳۶ ساله تبعه تاجیکستان و نفر چهارم فردی با نام محمد صابر فیض‌اف ۲۰ ساله چهار متهمی هستند که برای تفهیم اتهام به دادگاه آورده شدند و به خبرنگاران اجازه دادند به مدت چند دقیقه از پشت شیشه از آنها عکس و فیلم تهیه کنند.

یکی از متهمان با ویلچر و در حالی که یک پزشک او را همراهی میکرد وارد دادگاه شد.قاضی برای هر چهار متهم که گفته شده همگی خارجی هستند دو ماه قرار بازداشت صادر کرده است.رسانه های روسیه میگویند که دو نفر از متهمان شامل میرزایف و رجبعلی زاده اتهامات خود را پذیرفته‌اند.

تلفات حمله تروریستی به تالار کنسرت «کروکوس» واقع در شهر «کراسنوگورسک» در حومه مسکو ۱۳۳ نفر اعلام شده و گفته مشود بیش از ۱۵۰ نفر نیز مجروح شده اند.مظنونان به ارتکاب این عملیات ابتدا موفق به فرار از صحنه شدند اما ساعاتی بعدتر در منطقه «بریانسک» توسط نیروهای امنیتی روسیه دستگیر شدند. گزارش‌های اولیه نهادهای روسیه حاکی است آنها قصد داشتند به سمت اوکراین فرار کنند.

دیگر خبرها

  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • شهر قم در گذر تاریخ هفت هزار ساله
  • مهروموم ۱۳ خوراک‌فروشی استان بوشهر به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت
  • ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد
  • بازدید بیش از ۲۵۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • انتشار تصاویر ۴ متهم حمله تروریستی مسکو
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در استان زنجان