Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت حسین طیبی از باشگاه مس سونگون ورزقان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد، دادخواست طیبی وفق بند ۶ ماده ۲۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان به دلیل سپری شدن بیش از دو سال کامل از تاریخ وقوع اختلاف قابل طرح و رسیدگی در این کمیته نبوده و مردود اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شکایت باشگاه پیکان از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت دو سال حق آموزش امیررضا حسن پور به انضمام مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

در پرونده های شکایت خدیجه محمدی و فرزانه نصری نصرآبادی از باشگاه ذوب آهن اصفهان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به استرداد دادخواست ها رد کرد. (رای قطعی است)

کد خبر 4913535

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حسین طیبی فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان سردار آزمون فدراسیون فوتبال تیم ملی والیبال ایران فیفا کشتی فرنگی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 681 میلیون و 97 هزار و 500 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 331 میلیون و 183 هزار و 870 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 318 میلیون و 902 هزار و 500 ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 845990 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اعلام رای کمیته وضعیت در باره پرونده باشگاه ذوب آهن
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد