Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت: بر این باور هستیم مسابقات کاتای مجازی الگوی بسیار خوبی برای سالیان آینده است. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

ابوالقاسم پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص استقبال بالا از برگزاری مرحله نخست مسابقات کاتای مجازی کشور اظهار داشت: 1550 کاراته‌کا در دو بخش بانوان و آقایان و در 5 رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مراجعه به سایت فدراسیون کاراته، فیلم‌های خود را بارگذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا قرار بود در هر رده سنی 15 داور به قضاوت عملکرد ورزشکاران بپردازند، اما با توجه به حجم بالای ورزشکاران در هر رده 30 داور و در مجموع به 60 داور به داوری مسابقات پرداختند.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست ورزشکاران سه روز فرصت داشتند تا فیلم‌ها خود را بارگذاری کردند و داوران نیز در سه روز به قضاوت عملکرد ورزشکاران پرداختند. پس از پایان مرحله نخست، در دو بخش آقایان و بانوان 610 نفر به دور بعد راه یافتند که این عزیزان تا پایان امروز(پنجشنبه -11 اردیبهشت) برای بارگذاری فیلم کاتای مرحله دوم فرصت دارند. نهایتا عصر روز یکشنبه 14 اردیبهشت نتایج مرحله دوم را نیز اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته با اشاره به محاسن مسابقات کاتای مجازی گفت: وقتی مسابقات خود را حضوری برگزار می‌کردیم، برخی ورزشکاران به دلیل حجم هزینه‌های رفت و آمد، اسکان و ثبت‌نام امکان حضور در مسابقات را نداشتند، اما یکی از خوبی‌های مسابقات مجازی حضور ورزشکارانی از روستاهای دور افتاده در مسابقات بود.

پایدار خاطرنشان کرد: این اتفاق برای ما باعث افتخار بود که شرایطی فراهم شد که علاوه بر حضور ورزشکارانی از مراکز استان‌ها، افرادی از نقاط دور افتاده، شهرستان‌ها و روستاها نیز با پایین‌ترین هزینه در مسابقات شرکت کردند. طبق اعلام داوران مسابقات استعدادهای خوبی در رده خردسالان حضور داشتند که نوید بخش اتفاقات خوب برای کاراته کشور است. همراهی جامعه کاراته دستاورد دیگر و به نوعی بزرگترین دستاورد برگزاری این مسابقات بود.

وی با اشاره به تداوم روند مسابقات مجازی در آینده نیز تصریح کرد: بر این باور هستیم مسابقات کاتای مجازی الگوی بسیار خوبی  برای سالیان آینده است. در گذشته ما شاهد برگزاری مسابقات جام رمضان در استان‌ها بودیم، اما این مسابقات در سطح کشور برگزار نمی‌شد. اعتقاد داریم این شکل از برگزاری مسابقات می‌تواند ایده خوبی برای مسابقات جام رمضان در سالیان آینده و حتی فصل‌هایی که به دلیل شدت برودت هوا امکان برگزاری مسابقات نیست، باشد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته در خصوص سرنوشت برگزاری ادامه مسابقات لیگ‌های کاراته عنوان کرد:  بنا بر صحبت با مربیان و سرپرستان تیم‌های مختلف لیگ در بخش آقایان و بانوان، برگزاری هفته پایانی لیگ‌ها به قوت خود باقی است. قرار است پس از اعلام ستاد مبارزه با ویروس کرونا در کشور برای برگزاری مسابقات، زمانی را برای آماده‌سازی تیم‌ها در نظر بگیریم و هفته پایانی را برگزار کنیم. تا این لحظه‌ای تصمیمی برای پایان مسابقات یا معرفی قهرمانان مسابقات لیگ‌های کاراته نداریم و بعید می‌دانیم این اتفاقات نیز بیفتد. امیدواریم هر چه زودتر با عادی شدن شرایط ادامه مسابقات را برگزار کنیم.

آقامیر عضو هیئت رئیسه فدراسیون کاراته شد


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران کاراته سوپر لیگ کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته ایران کاراته سوپر لیگ کاراته مسابقات کاتای مجازی فدراسیون کاراته برگزاری مسابقات سالیان آینده لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مسابقات طا‌ها خراسانی مدال طلا و محمد سواری و معید محمد مقضی مدال برنز این مسابقات را در رده‌های جوانان و بزرگسالان کسب کردند.


مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان همدان در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز‌های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی