Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@23:09:31 GMT

تعمیر اضطراری پمپ سانتریفیوژ مرکز انتقال نفت شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۳۸۲۵

تعمیر اضطراری پمپ سانتریفیوژ مرکز انتقال نفت شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان غلامرضا عجمی گفت: این پمپ۲۰۴ از مجموعه پمپ‌های خط لوله ۱۰ اینچ شاهرود- علی‌آباد است که با ظرفیت ۲۷۲متر مکعب در ساعت فرآورده‌های نفتی را به سمت استان‌های شمالی کشور پمپاژ می‌کند.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی کارشناسان واحد مکانیک منطقه، صدای غیر نرمال در زمان سرویس دهی، آن‌ها را به وجود مشکلی در قطعات داخلی این پمپ به یقین رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجمی با اشاره به دستور توقف فعالیت پمپ ۲۰۴ در جهت پیشگیری از تخریب بیشتر آن، تصریح کرد: عملیات تعمیر اضطراری پمپ را در دستورکار قرار داده و روتور یدک را جایگزین روتور معیوب نمودیم.

رئیس واحد تعمیرات مکانیک منطقه شمال‌شرق ادامه داد: در حدود پنج روز کاری تعمیرات اضطراری و بازکردن کامل پمپ و پوسته که شامل گسکت‌ها، پوسته بالایی، روتور متحرک،، قطعات سیل‌ها(آب‌بندها) و کوبلین است، در کارگاه مکانیک منطقه و توسط کارشناسان این واحد انجام گردید.

عجمی خاطر نشان کرد: پس از بررسی و بیرون آوردن محور، تمام قطعات بازدید و پس از رفع اشکال قطعات معیوب، پوسته و سایر قطعات بر روی پمپ سوار و آماده بهره برداری گردید .

شایان ذکر است: ۳۰۰نفر ساعت کار کارشناسی و نیروهای کارگاهی برای تعمیر این پمپ که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۴۳متر فشار دارد، صرف شده است

۴۶

کد خبر 1382938

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی

به گزارش قدس آنلاین، کیان دهراب‌پور درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر