Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@21:48:54 GMT

وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۰۶۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ١١ استان خبر داد. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش باران در محورهای استان گلستان، یزد، کرمان، مرکزی، مازندران، گیلان، فارس، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و محور گلپایگان-خمین استان اصفهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محور زنجان-طارم استان زنجان، محور شیراز-مرودشت استان فارس، محور قزوین-رشت استان قزوین، محور همدان-ملایر استان همدان و محور تبریز-اهر استان آذربایجان شرقی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: همچنین شاهد وزش باد شدید در محورهای استان سمنان هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از ترافیک پرحجم در محدوده ورودی پایتخت خبر داد و افزود: ترافیک آزادراه قزوین به کرج در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک پرحجم و روان گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
برچسب ها: وضعیت ، ترافیکی ، ناطقان ، بارش ، باران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی ناطقان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت :  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا شنگلده و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های کلرد، بایجان و شنگلده را شاهد هستیم. 

به گفته وی، ترافیک سنگین آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سروان و ورودی شهررودبار اما  تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و حصارک را شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی