Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رجب فلاح زیلتی مدیر جهاد کشاورزی سیمرغ با تاکید بر حمایت از بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی،گفت: یک میلیون و ۹۵۳ هزار لیتر سوخت نفتگاز و نفت سفید یارانه‌ای پارسال در بین بهره برداران و تولید کنندگان کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از این میزان یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۴۷۶ لیتر نفتگاز و ۶۲۱ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت سفید بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ گفت: این میزان سوخت در بین صاحبان ماشین‌آلات کشاورزی، واحد‌های صنایع تبدیلی، زراعی و واحد‌های مرغداری دارای پروانه توزیع شده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سیمرغ سوخت یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو GWM Havel H6 مدل 2024 دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو GWM Haval H6 مدل ۲۰۲۴ در دو مدل با پیشرانه‌های مختلف عرضه خواهد شد؛ مدل‌های بنزینی از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند که ۱۵۰ کیلووات قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه همراه است، مدل‌های هیبریدی نیز دارای یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر است که ۱۱۰ کیلووات قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با یک موتور الکتریکی همراه است که ۱۳۰ کیلووات قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد، هر دو مدل خودرو به صورت دیفرانسل جلو عرضه می‌شوند.

نسخه بنزینی خودرو GWM Haval H6 مدل ۲۰۲۴ از ۷.۴ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد، در حالی که نسخه‌های هیبریدی ۵.۲ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند؛ همه مدل‌های این خودرو با سوخت معمولی بدون سرب RON 91 کار می‌کنند و ظرفیت مخزن سوخت آن‌ها ۶۱ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۴۶۵۳ و ۱۸۸۶ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۷۲۴ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۳۸ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۶۰۰ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب تا می‏‌شود ظرفیت آن به ۱۴۸۵ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودرو GWM Havel H6 مدل ۲۰۲۴ دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، نظارت بر فشار باد لاستیک، دوربین دنده عقب و چهار سنسور پارک عقب است، از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو اشاره کرد.

کد خبر 745638

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان